Mersul bară la bară pe Valea Prahovei trebuie să devină istorie
Mersul bară la bară pe Valea Prahovei trebuie să devină istorie înainte de finalizarea autostrăzii Comarnic-Brașov, spune ministrul Adrian Veștea.
Doi reprezentanți ai Consiliului Judeţean Braşov, vicepreşedintele Ciprian Sterpu şi administratorul public Daniel Gligoraş, au avut, zilele trecute, o întâlnire de lucru cu ministrul Dezvoltării, Lucrărilor Publice şi Administraţiei (MDLPA), Adrian-Ioan Veştea.
La discuţii a participat şi brașoveanul Ionuţ-Sorin Banciu, secretar de stat în Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor, având în vedere că tema abordată a vizat obiectivul de investiţii „Reabilitare și modernizare DJ 102 I, Valea Doftanei, județul Prahova – Brădet, județul Brașov”, pe care MDLPA, prin Compania Naţională de Investiţii „CNI” SA îl implementează în judeţele Braşov şi Prahova, şi care are un impact de mediu semnificativ.
„Colegii de la Consiliul Județean Brașov, administratorul public Daniel Gligoraş şi vicepreşedintele Ciprian Sterpu, mi-au adus în atenţie necesitatea clarificării unor aspecte care ţin de implementarea contractului de proiectare şi execuţie a modernizării drumului judeţean DJ 102 I, Valea Doftanei, județul Prahova – Brădet, județul Brașov. Acest obiectiv pe care îl realizăm prin Compania Naţională de Investiţii „CNI” SA implică exproprieri pentru cauză de utilitate publică. În acest context l-am invitat la discuţii şi pe domnul Ionuț Sorin Banciu, secretar de stat în Ministerul Mediului, Apelor şi Pădurilor”, a explicat Veștea.
Mersul bară la bară pe Valea Prahovei trebuie să devină istorie. Consiliul Judeţean Braşov a primit ultima variantă a coridorului de expropriere, care urmează să fie definitivată şi pusă în practică prin realizarea exproprierilor pentru cauză de utilitate publică a terenurilor necesare construirii drumului interjudeţean.Totodată, CNI a dat curs propunerii formulate de oficialii braşoveni şi va prelua implementarea serviciilor de proiectare poduri tehnologice şi rute ocolitoare.
„Vrem să impulsionăm derularea acestui proiect vital pentru îmbunătăţirea conectivităţii rutiere între Capitală şi centrul ţării, mersul bară la bară pe Valea Prahovei trebuie să devină istorie înainte de finalizarea autostrăzii Comarnic-Brașov”, a mai spus ministrul.
Clarificări și pentru alte proiecte
De asemenea, oficialii braşoveni au lămurit cu specialiştii din cadrul Ministerului Dezvoltării chestiuni de natură tehnică privind proiectele de investiţii pe care Judeţul Braşov le-a accesat în cadrul Programului Naţional de Investiţii „Anghel Saligny”.
Este vorba despre obiectivul „Modernizare drum interjudeţean DJ 105 A (km 53+000–81+600) şi DJ 104 D (km 1+960–27+400)”, pentru care Judeţul Braşov a primit o finanţare totală de 140 de milioane de lei, alocată pentru două din cele trei tronsoane care compun respectivul drum, respectiv Lotul 2 Făgăraş – Şoarş din DJ 104 D (km 1+960–12+045) şi Lotul 3 Şoarş – Bărcut din DJ 104 D (km 12+045–27+400).
Aceste obiective investiţionale au fost demarate în perioada în care Adrian-Ioan Veştea s-a aflat la conducerea CJ Braşov.
„Este esenţial să asigurăm un parcurs în graficul asumat pentru toate proiectele pe care le desfăşurăm în parteneriat, fie că vorbim despre investiţii gestionate de CNI în judeţul Braşov, fie că avem în vedere obiective pentru care Consiliul Judeţean Braşov a obţinut finanţări prin programele Ministerului Dezvoltării. Sunt un partener al Judeţului Braşov şi al tuturor autorităţilor locale, nu doar pentru proiectele aflate în derulare, ci şi pentru altele noi, gândite în scopul modernizării şi dezvoltării comunităţilor din întreaga ţară”, a mai afirmat Adrian Veștea.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.