Electrica Furnizare, mesaj de atenționare a clienților
Electrica Furnizare a remis următorul mesaj de atenționare a clienților:
„Vă informăm asupra existenței unei tentative de fraudă prin mijloace de plată electronice, ce constă în transmiterea de notificări către clienții Electrica Furnizare, via aplicații de mesagerie și/sau SMS, cu privire la deconectarea de la rețeaua de energie electrică pe motiv de neplată, aceștia fiind îndemnați să acceseze un link pentru a plăti soldul restant.
Electrica Furnizare transmite mesaje de îndemn la plata facturilor doar prin intermediul mesageriei de tip SMS, link-urile de plată transmise către clienți de pe numărul 1874 ducând către o pagină găzduită de site-ul www.electricafurnizare.ro. În plus, pentru realizarea plății prin accesarea link-ului ce duce către site-ul companiei, clientul trebuie să parcurgă o etapă de validare prealabilă a datelor de identificare: număr loc de consum, cod client, adresă de e-mail.
Pentru a evita să deveniți victime ale unei fraude prin mijloace de plată electronice, vă recomandăm următoarele:
-Să vă asigurați că link-ul primit duce către o pagină care este găzduită de site-ul www.electricafurnizare.ro și că în cadrul acesteia vă este solicitată o validare prealabilă a datelor de identificare;
-Să nu efectuați plăți în pagini nesecurizate”.
O pagină securizată se poate identifica căutând simbolul sub formă de lacăt închis, afișat de browser-ul utilizat, precum și prezența literei „s” (reprezentând termenul „secure” – în condiții de siguranță) la începutul adresei site-ului: „https://”. Aceste elemente indică utilizarea de către site a unei conexiuni securizate, astfel încât informațiile despre tranzacție nu sunt divulgate către terți. Dacă aceste elementele nu sunt disponibile, plata trebuie abandonată.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.