112

Vești bune: amenzile în trafic rămân aceleași

 

Amenzile uriașe, de până la 9.600 de lei, anunțate în mass-media că s-ar aplica începând de astăzi, nu au fost decât niște alarme false – ne-au spus reprezentanții Serviciului Rutier Brașov – din cauza neconsultării legislației. De fapt, toate acele cifre de speriat erau cuprinse într-un proiect de modificare a unor articole din actualul Cod Rutier, care nu a trecut de Senat, ne-au precizat ieri polițiștii rutieri.
Așadar, amenzile în trafic se vor mări, dar numai pentru că va crește salariul minim pe economie, de la 1 iulie (la 1.050 de lei). Amintim că valoarea unui punct de amendă reprezintă 10% din valoarea salariului minim pe economie, care, la ora actuală, este 975 de lei. 
Totuși, câteva modificări vor fi aduse Codului Rutier, ce vor intra în vigoare în 15 februarie 2015, cele mai importante vizând transportarea copiilor în autovehicule.
Citiți amănunte și ce spun polițiștii brașoveni pe această temă în ediția de mâine a cotidianului Transilvania Expres


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

Back to top button
Adaugă-ne ca sursă preferată pe Google