Nici litoralul bulgăresc nu mai e ce a fost / Destăinuirile şoc ale unui turist român

Nici litoralul bulgăresc nu mai e ce a fost.
Mulți români își petrec vacanțele în Bulgaria, ținând cont, în special, de raportul calitate-preț. Însă și pe litoralul bulgăresc condițiile s-au degradat.
„Mobilier de pus pe foc, mucegai, tencuială căzută”, a relatat un turist român, pe Forum Bulgaria, experienţa de care a avut parte într-un sejur petrecut la un hotel situat aproape de staţiunea Nisipurile de Aur.
El susţine că a mai fost, în anii anteriori, la respectivul hotel, iar condiţiile au fost altele, mult peste cele de acum.
Nici litoralul bulgăresc nu mai e ce a fost
„Personalul era insuficient, obosit, plictisit, te repede și nu te ajută. Am dorit să comandăm două băuturi pe care să le plătim. De la «nu puteți plăți cu cardul, ci doar cash», la «nu am pahare» și la «eu nu știu să fac Aperol»…. am ajuns la veniți mâine, să vorbiți cu managerul…. Orice te duceai să reclami îți spuneau că nu e vina lor, să vorbeșți mâine cu managerul că s-a schimbat conducerea și nu îi mai plătește, iar de doi ani nu s-a făcut nicio investiție în hotel. Acest lucru se vede”, a precizat respectivul.
Nici litoralul bulgăresc nu mai e ce a fost
„Barul de pe plajă era ca unul din Texas, dintr-un câmp uitat de lume. Insalubru, cu mobilier uzat, plin de păienjeni și mizerie… Seara, la barul de la piscină, stăteai aproximativ 40 de minute să iei o băutură sau un suc. Răspunsul: nu au personal. Și chiar nu au, acea fată era la bar de la 10.00 la 22.00. E inuman, nu reziști la 500 de persoane cât spuneau că au cazate”, a mai spus turistul, oripilat şi de mizeria existentă în restaurant: „La mese, ce să mai zic. Din nou problema personalului, dar și a configurației restaurantului. Scaunele și mesele, într-un hal de nedescris. Pe scaune găseai meniul de acum 3 zile. Fiind tapisate, nu vreți să șțiți ce mizerie găseai pe ele. De la nisip, mâncare și multe alte lucruri scârboase. La 500 de persoane să ai un singur recipient pentru cartofi prăjiți… Să înceapă cina de la 18 și la 18.20 să ţi se spună că, gata cu piureul, au fost două recipiente… Dacă voi românii mâncați mult… Într-adevăr, în proporție de 75% hotelul era plin de români. Dar nu e ca și cum a fost o promoție pentru români și am plătit cu 70% mai puțin din prețul sejurului și să ne mulțumim cu ce ne dă. Te rugai de ei să îți aducă tacâmuri la masă, lingurițe nu există în acest hotel!!! Doar niște linguri imense”.
Ar fi fost bine ca turistul român să menţioneze şi numele hotelului, pentru a se feri alţi conaţionali de perspectiva unei vacanţe ratate.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

