HiSky – din ce în ce mai multe critici / Mari întârzieri și exemplul Hurghada
HiSky, compania aviatică din Republica Moldova, este cunoscută în mod special prin cursele charter efectuate, către Antalya (și de pe Aeroportul Brașov) ori Hurghada, în special.
În această vară, însă, din ce în ce mai mulți turiști se plâng de serviciile celor de la HiSky. Ultimele exemple sunt cursele H1573 și H1574 – București-Hurghada, respectiv Hurghada-București de la finele săptămânii trecute.
De pildă, pe contul de Facebook al companiei, o doamnă revoltată a relatat: „Ar fi trebuit să zbor spre Hurghada – 05.08.2023. Dar ați avut grijă să mă privați de o noapte în Egipt prin reprogramarea zborului de la 14.20 în primă fază pentru ora 2.30 / 06.08.2023, iar în a doua fază pentru ora 06.00/06.08.2023. Mi- am plătit singură sejurul, nu este un cadou din partea companiei dvs. ca să vă permiteți să vă bateți joc sau să dispuneți după bunul plac de banii și de munca mea. Îmi plătiți banii pierduți din sejur sau îmi prelungiți sejurul cu vreo 13-14 ore? Ar fi prea de bun-simț să faceți un asemenea gest pentru noi toți cei pe care ne-ați faultat: adulți, adolescenți și copii. Pentru un astfel de gest de minim bun simț ar trebui să aveți respect față de dvs. în primul rând, față de noi, în al doilea rând și ar trebui să stiți ce înseamnă să joci fair-play. Vă mulțumesc în numele celor pe care îi desconsiderați”.
Imediat a venit o completare: „E valabil și pentru cei din Hurghada care sunt blocați acolo, trebuiau să plece la 18.50, dar s-a amânat pentru 7 dimineața ca după aia să fie 10 dimineața”.
În final, s-a decolat, cu un avion închiriat de la GetJet, o companie lituaniană, în jurul orelor 11.00.
Noroc că turiștii români – și destui brașoveni printre ei – au beneficiat de o noapte de cazare în plus în stațiunea egipteană, în cele mai bune condiții, prin bunăvoința touroperatorilor de unde și-au cumpărat sejurul.
Asta în timp ce la telefonul „de urgență” al companiei HiSky nu răspundea nimeni, pentru explicațiile necesare oferite referitor la întârzierea zborului. Doar era sâmbătă după-amiază/seara…
Concluzia a fost dată de un turist român, sosit cu peste 15 ore întârziere pe Otopeni: „De acum înainte mă voi interesa special, pentru vacanțele efectuate în străinătate, ce companie aviatică va efectua zborul charter. Dacă este HiSky, mă voi gândi de două ori înainte. Apropo, ce se întâmpla dacă trebuia să plec imediat în SUA, de exemplu. Cine suporta paguba?”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.