Experiență horror în avion la întoarcerea din Hurghada / Ţipete, înjurături, lovituri

Experiență horror în avion la întoarcerea din Hurghada.
O doamnă și-a descris – pe un grup de vacanțe în Egipt – aventura, neplăcută, avută la întoarcerea din Egipt, mai exact din stațiunea Hurghada.
„Pe lângă faptul ca nu ne-am întors cu compania de zbor care trebuia, ne-au plasat la o altă companie. După ce am trecut de toate filtrele de control, ne-au urcat în aeronavă, ne-au făcut tot instructajul de siguranță, ba chiar ne-am pus în mișcare. Apoi au constatat că nu avem aer condiționat. Ne-au ținut fain frumos – 197 de persoane – o oră în avion, așa în căldură, fără aer condiționat și fără să ne deschidă măcar ușa. Erau copii mici și persoane care au făcut atac de panică… Precum în filmele horror”, a relatat respectiva.
„După un timp ne-au debarcat pe ideea că mergem cu alta aeronavă. Ne-au dus în aeroport din nou, unde nu am avut acces să ieșim să ne cumpăram apă, dar nici nu ne-au adus ei. Am mai stat cred că o oră și jumate aşa, în discuții aprinse și țipete – să ni se aducă apă… Într-un final, dar cam lung final, ni s-a adus și apă, ne-au urcat în altă aeronavă, bineînțeles nu înainte de a fi din nou controlați la sânge, și am pornit spre România… Nu sunt mulțumită deloc despre cum au gestionat cei de la compania respectivă de zbor problema”, și-a încheiat femeia istorisirea.
Experiență horror în avion la întoarcerea din Hurghada
Pe același grup de Facebook, o altă doamnă a completat: „Am fost și eu acolo și, din păcate, a fost tipic pentru unii oameni: s-a iscat un scandal din cauza apei, iar mulți au aruncat sticlele pe jos, inclusiv în autobuzele care ne duceau la avion. Nu generalizez, însă am văzut această atitudine tocmai de la persoanele care făcuseră scandal și care au solicitat apă… Faptul că s-a țipat, s-a înjurat și chiar s-a lovit în avion nu a făcut cinste țării și imaginii noastre. Situația era deja tensionată și nu era nevoie de mai multă agitație. Vă asigur că nimeni nu și-a dorit asta… Cât despre reîntoarcerea la poartă și controlul de securitate: da, e neplăcut și obositor, dar măsurile de siguranță sunt necesare, chiar dacă uneori par exagerate. E mai bine să fie prea stricți decât să riște ceva. Astfel de situații neplăcute pot apărea oriunde. Eu cred că ar trebui să fim recunoscători că nu s-a întâmplat ceva mai grav…”.
Nu s-a dat numele companiei aviatice, deși mulți internauți au întrebat în acest sens.
În altă ordine de idei, în special la revenirea din Hurghada către diverse oraşe din România, multe curse charter – HiSky, Animawings – au întârzieri cuprinse între 60 de minute şi 2 ore şi jumătate.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

