Turism

BVT, pentru a convinge turiștii să înnopteze mai mult la BRAȘOV

  • biserica-neagra3.jpg
  • 20220421-111555.jpg
  • 20220421-111221.jpg

Biserica Neagră și Muzeul Prima Şcoală Românească din Șcheii Brașovului vor putea fi vizitate cu un singur tichet, numit Braşov Visit Ticket (BVT), alături de celelalte 9 obiective (patru muzee cu secțiile lor) din subordinea Consiliului Judeţean care erau până acum pe Biletul Unic (BU).

„Braşov Visit Ticket le oferă, practic, turiştilor o imagine unitară a culturii şi a obiectivelor turistice braşovene. Prin faptul că suntem împreună dovedim că nu suntem concurenţi şi ne însumăm beneficiarii. Este mult mai uşor să ne promovăm produsul în acest fel, plus că un client care vine la oricare dintre muzee este înştiinţat despre posibilitatea de a cumpăra un bilet individual sau de a cumpăra acest Braşov Visit Ticket, cu care poate să viziteze toate obiectivele turistice”, a declarat Szenner Zoltan, vicepreşedinte Consiliul Judeţean Braşov, icepreşedintele Consiliului Judeţean Braşov care coordonează activitatea instituţiilor culturale şi a iniţiat acest proiect.

La conferinţa de presă (foto 2 și 3) organizată pe această temă la Muzeul Civilizaţiei Urbane a Braşovului au participat și Nicolae Pepene – managerul Muzeului Judeţean de Istorie Braşov, dr. Radu Popica – managerul Muzeului de Artă Braşov, dr. Alexandru Stănescu – managerul Muzeului de Etnografie Braşov, dr. Valer Rus – managerul Muzeului „Casa Mureşenilor” Braşov, Edith Olosz – directorul de marketing şi promovare al Bisericii Negre, preot dr. Sebastian Pârvu, directorul Muzeului „Prima Şcoală Românească”, şi Valentin Bucur, preşedintele Comisiei activităţi ştiinţifice, învăţământ, cultură şi culte din cadrul CJ Braşov.

Disponibil exclusiv online

Acest tip de bilet este disponibil exclusiv online, fiind vândut prin intermediul platformei Booktes.com, dar poate fi achiziţionat şi de pe site-urile instituţiilor muzeale sau la intrarea în fiecare obiectiv, prin accesarea unui cod QR. La cumpărarea biletului BVT, posesorul va primi prin email o hartă cu obiectivele incluse şi o broşură cu descrieri şi fotografii de la fiecare obiectiv turistic, în limba pe care a selectat-o în prealabil din cele şapte limbi disponibile (română, maghiară, germană, engleză, franceză, spaniolă şi italiană).

Preţul unui bilet Braşov Visit Ticket este de 50 de lei pentru adulţi, 35 de lei pentru studenţi şi pensionari şi 15 lei pentru elevi. La fiecare dintre acestea se adaugă o taxă de 5% din valoarea tichetului, reprezentând comisionul platformei Booktes.
Fiecare bilet BVT asigură o singură vizită la fiecare din cele 11 obiective şi are valabilitate de 90 de zile din momentul cumpărării. „Fiind mai multe obiective de vizitat, şi pretul biletului va fi mai mare. Tot cu gândul la turiştii care vin pentru citybreak la Braşov, am crescut şi durata de valabilitate a BVT la 90 de zile. Într-un weekend turiştii nu au timp să viziteze toate obiectivele, dar vor avea la dispoziţie trei luni ca să revină la Braşov”, a explicat Szenner Zoltan.

Ce obiective sunt pe „harta” BVT

– Muzeul de Artă Braşov, Muzeul „Casa Mureşenilor” (cu secţia Casa Memorială „Stefan Baciu”)
– Muzeul de Etnografie Braşov (cu secţiile Muzeul Civilizaţiei Urbane a Braşovului, Muzeul Etnografic Săcele şi Muzeul Etnografic „Gheorghe Cernea” Rupea)
– Muzeul Judeţean de Istorie Braşov (inclusiv cu secţia Bastionul Ţesătorilor)
 – Muzeul Bisericii „Sfântul Nicolae” – „Prima Şcoală Românească”
– Biserica Evanghelică CA Parohia Braşov – Biserica Neagră.

De menţionat este faptul că în paralel cu BVT vor fi menţinute atât Biletul Unic de vizitare a muzeelor din subordinea CJ Braşov, cuprinzând 9 obiective, cât şi biletele de intrare la fiecare muzeu în parte, dar urmează să fie incluse și alte obiective.

BU e mai mult pentru brașoveni

„Chiar dacă par similare, Biletul Unic – BU şi Brasov Visit Ticket – BVT au câteva diferenţe semnificative. Biletul Unic, incluzând doar muzeele subordonate Consiliului Judetean, a fost mult mai uşor de implementat. BVT include cele patru muzee, Biserica Neagră şi Prima Şcoală Românească – deci entităţi juridice diferite, astfel că a trebuit să căutăm un partener extern şi l-am găsit în persoana celor de la Booktes, o platformă de vânzare bilete on-line, cu care am negociat o ofertă extrem de avantajoasă şi care ne-au sprijinit pe tot parcursul implementării proiectului. Biletul Unic se adresează şi turiştilor, dar mai ales braşovenilor. I-am redus preţul, tocmai pentru ca o vizită la muzeu să fie accesibilă oricui şi în special copiilor. Expoziţiile temporare se schimbă cu regularitate la muzee, deci pentru un braşovean este avantajos să cumpere un BU, chiar dacă a vizitat o dată unul dintre muzee. BVT se adresează mai ales turiştilor. Fiind mai multe obiective de vizitat, și prețul biletului va fi mai mare. Tot cu gândul la turiștii care vin pentru citybreak la Brașov, am crescut și durata de valabilitate a BVT la 90 de zile. Într-un weekend turiștii nu au timp să viziteze toate obiectivele, dar vor avea la dispoziție trei luni ca să revină la Brașov”, a explicat Szenner Zoltan,
Potrivit vicepreşedintelui Szenner, „Braşov Visit Ticket” a fost gândit ca un produs turistic flexibil. Documentaţia pentru implementarea lui a fost realizată în aşa fel încât BVT să poată fi extins prin includerea altor obiective turistice din municipiul Braşov.
„Ne dorim ca Brașovul să prezinte o imagine unitară în fața turiștilor, iar aceștia, când vin la Brașov, să aibă variante simple, ușor de înțeles pentru a se informa în privința obiectivelor turistice pe care le pot vizita. Obiectivele noastre turistice nu sunt concurente, iar prin realizarea unui bilet de intrare comun ne va fi mult mai usor să le promovăm, să convingem turiștii să viziteze cât mai multe dintre ele si astfel să îi facem să petreacă mai mult timp la noi, numărul redus de înnoptări fiind una dintre problemele turismului brașovean”, a concluzionat Szenner Zoltan.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare