Turism

BRAȘOVUL va fi promovat prin filmulețe difuzate pe BBC World

 

Patru clipuri de prezentare a Brașovului vor rula timp de trei luni pe BBC World, rețeaua britanică de televiziune cu acoperire mondială.

Jurnalistul Charlie Ottley, celebru pentru documentarul în cinci serii „Wild Carpathia“, a prezentat filmulețele, astăzi, în timpul ședinței ordinare a Consiliului Local Brașov (vezi ședința AICI!).

„Campania noastră anterioară, care a durat doar o lună, a dublat numărul turiștilor străini care au auzit de România. Va fi cea mai mare campanie de promovare a Brașovului și a României la nivel internațional de până acum. Dumneavoastră faceți acum ceea ce ar trebui să facă Ministerul Turismului, pe care criza COVID l-a surprins fără reacție. Este o criză internațională a turismului, iar consecințele ei pentru România vor fi dezastruoase la anul. Ce faceți dumneavoastră va ajuta nu numai Brașovul, ci și întreaga țară, cu atât mai mult cu cât nimeni altcineva nu face nimic”, a declarat Charlie Ottley.

Realizatorul britanic, care a mediat relația dintre Municipalitatea brașoveană și BBC, crede că perioada 1 august – 31 octombrie, în care vor rula spoturile pe BBC World, este una potrivită pentru sezonul viitor, deoarece aceasta este perioada când majoritatea turiștilor străini își programează concediile.

„Videoclipurile vor rula atât pe BBC World, cât și la nivel național, pentru că avem în derulare o procedură și pentru promovare națională. Suntem în discuții avansate cu BBC World și îi mulțumim lui Charlie, care nu numai că a realizat aceste clipuri și ne-a oferit expunerea BBC World, însă a mediat și o înțelegere bună ca și costuri”, a declarat primarul George Scripcaru.

Cele patru clipuri de prezentare au fost create special pentru BBC, fiind de câte 30 de secunde fiecare, și toate patru au câte o versiune în limba română și în limba engleză. Fiecare spot prezintă alte detalii ale Brașovului.
În plus, în timpul campaniei BBC, postul britanic va aplica și un chestionar pliat pe nevoile Brașovului, iar la final, datele vor fi puse la dispoziția Municipalității, pentru a putea măsura nu numai impactul campaniei, ci și percepția publicului despre Brașov și Transilvania.
BBC World oferă acoperire în Europa, America și Orientul Mijlociu.
Seria „Wild Carpathia“ a avut audiență în peste 110 țări din lume și a fost tradusă în 11 limbi. Producția a fost susținută de prinţul Charles.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button