S-a trezit marketingu’ de la Corona
S-a trezit marketingu’ de la Corona. Managerul general cu salariu mai mare decât superiorul său, Alexandru Dedu, critica în stânga şi în dreapta în precedenta conferinţă de presă. Şeful clubului Primăriei spunea că la Corona sportivii, echipele şi performanţele lor nu sunt vizibili. Şi de aceea, braşovenii nu îi cunosc.
Tocmai de aceea în bugetul grandios al clubului, 6,5 milioane de euro – din bani publici, bani mulţi într-o perioadă de incertitudine, care însă e suficient pentru mai nimic, a fost inclus şi marketingul. Adică, Alexandru Dedu a adus în club oameni plătiţi cu bani grei să facă ceea ce în trecut se făcea mult mai bine, promovare, video, marketing, fără asemenea fonduri.
Revenind la partea cu sportivii. MyTEX a anunţat în exclusivitate că Laura Lasm a semnat cu echipa de handbal de la Corona. Un transfer interesant, o jucătoare tânără, care ar putea fi, în viitor, una de top în handbalul european. Asta se întâmpla joi. De atunci, nimic oficial, deşi transferul este unul cu care se poate marketa, termen atât de drag managerului şi echipei lui. Până la urmă, după un somn adânc, în această dimineaţă s-a trezit marketingu’ de la Corona. Prezentarea jucătoarei este însă una de toată jena. 3 rânduri pe Facebook. Sa nu mai spunem ca s-a greşit şi postul franţuzoaicei. Alo, marketingu’ de la Corona, Laura Lasm joacă inter stânga nu extremă stânga – UPDATE. Greşeala a fost corectată. Oricum, se putea mai mult, doar aveţi departament specializat.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.