Corona Braşov – 6 milioane de euro pentru obiective mediocre
Corona Braşov – 6 milioane de euro pentru obiective mediocre. Conform proiectului de buget local, CSM Corona Braşov va avea un buget de 32.530.000 de lei, adică 6.585.000 de euro.
6 milioane şi jumătate de euro din banii braşovenilor, care însă nu vor avea un impact major în performanţă, cel puţin aşa susţine managerul Alexandru Dedu. Acesta a precizat că bugetul va fi suficient pentru a asigura menţinerea echipelor de handbal feminin, baschet masculin şi volei în ligile naţionale, dacă acestea vor promova.
Corona Braşov – 6 milioane de euro pentru obiective mediocre. „Cu bugetul cu care am ieşit de la comisie îmi doresc să facem echipe cu care în sezonul viitor Corona să nu pice din prima ligă. Apoi, există proiecte de dezvoltare şi la sporturile individuale. Bugetul până la finalul anului nu e suficient pentru a face performanţele pe care braşovenii le vor. Şi nu mă refer la cupe europene. Suntem pe scenariul pesimist la 35,5 milioane de lei. De ce? Sunt, trei secţii noi, dintre care două de echipă şi costisitoare. Volei băieţi, volei fete şi baschet nu au activat anul trecut decât trei luni. Anul acesta vor fi toate cele 12 luni şi vom şi promova în primele eşaloane. Vom avea cinci echipe de primă ligă, sperăm să fie aşa”, a declarat Alexandru Dedu.
Peste 30% din acest buget va fi dedicat pentru creşterea copiilor şi juniorilor
Managerul Coronei a menţionat că peste 30% din acest buget va fi dedicat pentru creşterea copiilor şi juniorilor.
„Deja purătm discuţii cu partea privată. Mediatizarea până în momentul de faţă şi partea de marketare a clubului, dacă aş spune că a fost zero o laud. Sunt în clubul acesta sportivi de cel mai înalt calibru de care nu ştiu braşovenii. Câţi ani are acest club. E pentru prima oară când s-a cerut buget de marketing. Ca să ai bani, trebuie să vinzi ceva. Dacă nu eşti vizibil în nici o direcţie, nimeni nu e interesat să vină lângă tine. Din obligaţie nu vine nimeni. Primul pas este să producem produse vizibile. Nu vorbim despre întreg clubul, ci de fiecare secţie sau de sportivi. Să le marketăm, să le branduim şi apoi să le monetizăm. E un proces, nu se face într-o zi sau într-o lună. În momentul de faţă, Corona Braşov are foarte puţine lucruri de vânzare, acceptate de potenţiali parteneri. Ca să vină sponsorii trebuie să le oferi ceva. Noi am început să lucrăm, avem o comunicare corectă on-line, vrem o identitate vizuală. Sunt nişte paşi pe care îi facem de la nimic. Strategie de valorizare şi marketing este inclusiv strategia de bilete pe care o avem”, a spus Dedu.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.