Cai putere şi adrenalină la Trofeul Râşnov

Campionatul Național de Viteză în Coastă revine la structura unei singure competiții pe traseele montane din România, sezonul competițional debutând cu Trofeul Râșnov, etapă organizată de Asociația Club Sportiv Auto Blic Brașov
Una dintre cele mai importante ramuri sportive ale automobilismului românesc – viteza în coastă – va debuta la sfârșitul acestei săptămâni pe traseul de concurs de pe Valea Cetății din Râșnov. Ajuns la ediția cu numărul 56, Trofeul Râșnov va aduce la start un număr impresionant de piloți – 91, cărora li se adaugă cei 2 deschizători, precum și 10 membri ai clubului Porsche Club România, ce vor realiza manșe demonstrative cu cele mai noi și potente modele de stradă ale producătorului din Stuttgart.
Cai putere şi adrenalină la Trofeul Râşnov
După două sezoane consecutive în care nimeni nu i-a putut pune piedici în atingerea celei mai importante titulaturi ale Trofeului Masters, Jerome France își poate trece în cont și primul titlu absolut de viteză în coastă, îndeosebi datorită faptului că va pilota o Nova NP-01 produsă în urmă cu doar un an.
Francezul nu va duce lipsă de rivali, pentru că mangaliotul Emil Ghinea și a sa Norma M20F Evo sunt avizi după victorii ca urmare a sezonului precedent spectaculos și merituos, în vreme ce Octavian Ciovică renunță la Radical SR8 și face trecerea către o Norma M20F Evo precum cea a celui ante-menționat, dar de capacitate mai mare.
Apoi, Dragoș Savloschi și Aurelian Andronache vor pilota fiecare câte un Wolf GB08 Thunder, în vreme ce medicul Răzvan Dragomir continuă la comenzile Silver Car-ului S3.
Cai putere şi adrenalină la Trofeul Râşnov
Alexandru Pițigoi cu al său Porsche 992 GT3 Cup pornește ca prim-favorit în cursa de pe Valea Cetății, acesta având misiunea de a-și apăra titlul de cel mai rapid sportiv al categoriei I. Nu va avea însă o misiune ușoară, căci Horațiu Ionescu Cristea revine la start cu modelul de generație mai veche Porsche 996 GT3 Cup, în vreme ce Radu Benea – o revelație a sezonului precedent, va continua la volanul aceluiași Ferrari 488 Challenge Evo, fiind pregătit pentru lupta la titlu.
Nu-l putem uita nici pe Costel Cășuneanu, a cărui Škoda Fabia RXX a fost atent revizuită în pauza competițională, băcăuanul fiind încrezător că 2025 poate fi anul său.
Cai putere şi adrenalină la Trofeul Râşnov
Automobilele de competiție ce nu se încadrează în rigorile primelor două categorii au fost repartizate, începând cu sezonul precedent, în cadrul categoriei III – dedicată modelelor mai speciale și, în cazul nostru, chiar deosebite. Pe deoparte, categoria III este destinată mașinilor de producție cu caroserie închisă propulsate de energii alternative – ca în cazul Tesla Model S Plaid ce va fi pilotată în premieră pe traseul râșnovean de binecunoscutul Dominic Marcu.
Aceeași categorie III este deschisă pentru automobilele închise de serie foarte mică sau construite special pentru competiții – precum superba ATS Corsa RR Turbo a lui Claudiu Erhan sau emblematicul Westfield SE ce va fi pilotat de Andrei Mitrașcă.
BMW 2002Ti, Audi Sport Quattro S1 Replica, Autobianchi Abarth A112 sau Dacia Sport sunt doar câteva dintre cele 17 modele istorice ce vor putea fi văzute în acțiune pe teaseul de la Trofeul Râșnov.
Nu în ultimul rând, Porsche Club România va fi și în acest an prezent la Râșnov, unde vor fi prezente – în urcări demonstrative – modele de stradă ale producătorului german, precum 911 GT3, 911 Carrera, 911 Turbo sau 718 Cayman.
Vezi aici lista participanților
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.


[…] Source link […]