Politic

USR: De ce PSD dă bani de aeroport în Maramureş, iar la BRAŞOV nu?

  • benga-usr.jpg
 

Deputatul USR de Braşov, Tudor Benga (foto 2), le cere parlamentarilor PSD Braşov să explice de ce aeroportul de la Ghimbav nu a beneficiat până acum de sprijinul financiar al Guvernului. Solicitarea parlamentarului de Braşov vine în condiţiile în care factual.ro a dezvăluit că, din fondul de rezervă al Guvernului, au fost acordate deja unele sume pentru un obiectiv similar din Maramureş. „PSD Braşov a susţinut tot timpul că nu există bază legală pentru ca aeroportul de la Ghimbav să primească bani de la centru. Dar iată că aeroportul Maramureş-Baia Mare a primit din Fondul de rezervă al Guvernului – adică din acea puşculiţă discreţionară a lui Liviu Dragnea – bani pentru continuarea unor lucrări de reabilitare şi modernizare, inclusiv pentru prelungirea pistei existente cu aproape 400 de metri. Dacă s-au acordat bani la Maramureş, aş vrea să aflu de la PSD Braşov de ce a insistat atâta timp şi cu atâta îndârjire că nu se poate face acelaşi lucru şi pentru aeroportul de aici. Vreau să ştiu de ce, în timp ce alţii primeau susţinerea financiară de care aveau nevoie, noi eram trimişi după cai verzi pe pereţi, cu introducerea aeroportului de la Ghimbav în Masterplanul de transporturi al României”, a spus Tudor Benga.

Deputatul USR Braşov se arată sceptic şi în ceea ce priveşte respectarea termenului înaintat pentru finalizarea obiectivului – anul 2020, cu atât mai mult cu cât terminalul s-a extins de la 3.600 de meri pătraţi, cât era propus iniţial, la 11.000 de metri pătraţi, ceea ce înseamnă nevoi financiare şi mai mari pentru construire. „Va fi foarte dificil, dacă nu imposibil, de respectat acest termen de 2020 pentru finalizarea aeroportului, în ciuda faptului că există deja constructor pentru etapa a II-a de implementare şi în curând şi pentru a III-a. Însă urmează desemnarea constructorului pentru terminal, un obiectiv care a a crescut aproape de trei ori. Dincolo de aceste dimensiuni, este şi valoarea necesară realizării terminalului, care creşte de la 9,3 milioane de euro, costul pentru 3.600 de metri pătraţi, la 22 de milioane de euro, pentru 11.000 de metri pătraţi. Asta în condiţiile în care, chiar săptămâna trecută, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov, Adrian Veştea, se plângea de probleme financiare ale judeţului, din pricina subfinanţării asigurate de Guvern”.  

 Foto 1: Facebook/Tudor Benga


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button