La BRAȘOV… „Vocea cartierului”, un canal de comunicare între cetățeni și primarul Coliban
Primăria Brașov a anunțat, astăzi, lansarea unui nou canal de comunicare între cetățeni și edilul Allen Coliban: „Vocea cartierului”.
Astfel, pe platforma brașovcity.ro, secțiunea Servicii cetățeni, brașovenii au la dispoziție un formular electronic prin intermediul căruia pot transmite problemele pe care le-au observat în cartierul în care locuiesc sau lucrează, precum și propunerile de dezvoltare a zonei, conform Municipalității.
În cadrul Jurnalului primarului, care este difuzat în fiecare joi, de la ora 19.00, pe pagina Facebook Primăria Muncipiului Brașov, Coliban va face o sinteză a celor mai importante probleme și propuneri primite de la cetățeni și va oferi răspunsurile Municipalității cu privire la cele semnalate.
„Pentru mine, ca primar, comunicarea directă cu cetățeanul este unul dintre cele mai importante instrumente de identificare a problemelor din cartiere, dar și un mod eficient de găsi soluțiile de dezvoltare care să se plieze pe nevoile și așteptările brașovenilor. Acesta a fost și motivul pentru care am inițiat, încă de la început, proiectul «Față în față cu primarul», care a însemnat întâlniri săptămânale cu cetățenii, în fiecare cartier, la care am invitat și angajați ai departamentelor din primărie, astfel încât să putem răspunde la toate întrebările cetățenilor și să putem prelua propunerile lor. Din păcate, în condițiile actuale de evoluție a pandemiei, dar ținând cont și de măsurile pe care a trebuit să le luăm pentru reducerea riscului de răspândire a acestui virus, am mutat aceste întâlniri în mediul on-line, în cadrul proiectului «Vocea Cartierului». Cetățenii au la dispoziție o secțiune nouă pe site, Vocea cartierului, unde îmi pot transmite problemele comunitare din cartierul lor și propunerile pe care le au, iar în jurnalul din fiecare joi voi prezenta propunerile din acel cartier, precum și răspunsurile la problemele ridicate. Îmi doresc foarte mult să continuăm acest parteneriat, dintre cetățeni și administrație, pentru că doar împreună cu voi, brașovenii, putem face din orașul nostru, locul în care te simți acasă”, a declarat primarul Allen Coliban.
Primele cartiere din cadrul acestui proiect sunt Centrul Civic, Craiter, Florilor, și Brașovul Vechi. Astfel brașovenii pot intra în secțiune Vocea cartierului, pentru fiecare cartier în parte, și să comunice Municipalității problema din cartier sau propunerea sa, majoritatea câmpurilor fiind predefinite pentru a fi cât mai facil de completat pentru cetățeni.
Pentru Centrul Civic, termenul limită până la care se pot transmite propuneri primarului este 15 noiembrie, inclusiv.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.