Politic

CAZUL AUTOSTRĂZII BRAȘOV – PLOIEȘTI, dar nu numai… „Păi ce facem, Drulă!?”

 

După ce șefa CNAIR a informat că lucrările la Autostrada Brașov – Ploiești nu pot începe mai devreme de trei ani (DETALII: Autostrada BRAȘOV – Ploiești, PROIECT ETERN! NOI PROMISIUNI cu privire la DN1…), jurnalistul Radu Tudor a reacționat pe blogul personal într-un material de opinie intitulat: „Păi ce facem, Drulă!?”

USR-istul Cătălin Drulă este ministrul Transporturilor în Guvernul Florin Cîțu, înainte, însă, el criticând vehement lentoarea cu care autoritățile din domeniu se mișcau în ceea ce privește „construcția” autostrăzilor.

„CNAIR, fosta CNADNR, este cea mai proastă companie de stat românească. A tocat peste 15 miliarde de euro în 10 ani, bani care puteau să schimbe România la față din perspectiva infrastructurii rutiere. Lipsa autostrăzilor care să lege regiunile istorice românești între ele și Romania cu Vestul Europei este cauzată de incompetența crasă, corupția și complicitatea politica ce domină structura companiei de peste 2 decenii. Noul ministru al Transporturilor, Cătălin Drulă, a promis că vă accelera proiectele autostrăzilor, dar cele 3 mari șantiere strategice pentru legătura României cu Europa sunt la fel de întârziate și prost gestionate ca și la miniștri PNL și PSD. Și tolerează termenele uriașe ale CNAIR. Dacă pentru 80 km între Ploiești și Brașov avem nevoie de încă 3 ani după ce am pierdut 30 de ani, suntem vai de noi. Pitești-Sibiu și Sibiu-Lugoj rămân și ele pe harta neputinței românești în raport cu strategicul coridor 4 pan-european”, a comentat Radu Tudor 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button