BRAŞOV. Care este dotarea minimă pentru o secţie de votare
Instituția Prefectului Județul Brașov și Autoritatea Electorală Permanentă au organizat astăzo ședința de instruire a primarilor și secretarilor unităților administrativ-teritoriale (UAT) din județul Brașov, pentru buna organizare a alegerilor parlamentare, ce vor avea loc în 11 decembrie 2016.
Reprezentantul Autorității Electorale Permanente, Claudiu Petra, a prezentat aspecte relevante privind operarea Registrului electoral, înscrierea persoanelor interesate în Registrul Experților Electorali, delimitarea secțiilor de votare și stabilirea sediilor acestora, termenele prevăzute în calendarul activităților pentru buna organizare și desfășurare a procesului electoral.
Prefectul Ciprian Băncilă a solicitat primarilor să acorde atenție emiterii, în termenele prevăzute de lege, a dispozițiilor privind delimitarea secțiilor de votare și stabilirea locurilor de afișaj electoral. Totodată, s-a trecut în revistă dotarea minimă necesară pentru organizarea secțiilor de votare: urne, urnă mobilă, cabine de vot, mese și scaune suficiente, steag, stemă, sursă alternativă de iluminat, extinctor. „Vă rog să acordați atenție tuturor termenelor cuprinse în calendarul activităților din perioada electorală. Instituția Prefectului Județul Brașov, Biroul Electoral de Circumscripție și Autoritatea Electorală Permanentă vă stau la dispoziție pentru clarificarea oricăror probleme cu care vă confruntați”, a precizat prefectul Ciprian Băncilă.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.