BRAȘOV. Ar trebui să promovăm și brandul de cetățean în cadrul pachetelor turistice!

Așa consideră că ar fi recomandabil, totodată inedit, un social democrat, Daniel Giurma, purtătorul de cuvânt al filialei PSD Brașov (foto 2).
„Poate că braşoveanul este un om mai harnic decât alţii, poate mai amabil, mai politicos, mai vesel. Sunt lucruri care nu sunt cunoscute. Toată lumea se concentrează pe brandul de oraş. Eu cred că ar trebui să avem brandul de cetăţean. Turiștii trebuie să afle lucrurile generale despre oraş – despre monumentele istorice, că este între munţi și altele, dar și despre braşoveni, că sunt mai deosebiţi de alţii”, a declarat Giurma în conferința de presă susținută la sediul partidului.
El a argumentat astfel: „Cum ar fi, precum spunea brașoveanul Mihai Ciubotaru, să avem un oraş în care să nu fii claxonat în trafic, să ţi se acorde prioritate cu zâmbetul pe buze atunci când te chinui să ieşi de pe o străduţă în traficul aglomerat? Să fim cunoscuţi pentru lucruri pozitive, să fim atrăgători şi ca oameni, nu doar oraşul nostru să fie vorbit de bine. Ar mai fi un avantaj în cazul în care brandul braşoveanului ar fi bine definit, după manual. Cei câţiva care nu s-ar încadra iniţial în profilul respectiv, se vor transforma cu timpul, vor adera la acele valori. Braşoveanul ar putea fi perceput din afară ca fiind un om foarte implicat, care nu lasă la întâmplare nimic din ceea ce priveşte oraşul său”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

