Amazon a lansat un site de comerț electronic
Amazon a lansat un site de comerț electronic
Amazon a lansat Haul, o platformă ce vizează să concureze direct cu giganții de fast fashion precum Shein și Temu, care au dominat piața globală, informează Mashable. De exemplu, Shein a generat vânzări de peste 30 de miliarde de euro anul trecut, depășind chiar și Amazon în anumite segmente.
Aceasta vine cu o ofertă de produse extrem de ieftine, însă livrările sunt semnificativ mai lente decât cele cu care sunt obișnuiți abonații Amazon Prime.
Deși Haul își propune să atragă clienții prin prețuri foarte mici, cu produse sub 9,5 euro și oferte de livrare gratuită la comenzi peste 23 de euro, majoritatea bunurilor sunt expediate din China, ceea ce explică timpii de livrare de 1-2 săptămâni. Printre ofertele de pe Haul se numără articole variate, de la îmbrăcăminte și accesorii, până la electrocasnice, toate la prețuri competitive, cum ar fi o husă de iPhone la 1,70 euro. Totuși, Amazon va trebui să gestioneze preocupările etice privind condițiile de muncă și impactul asupra mediului, subiecte care au adus critici retailerilor de modă rapidă.
Concurența acerbă este ilustrată de un raport al The Wall Street Journal, care arată că Temu a atins o bază lunară de utilizatori de 51,4 milioane în SUA, în timp ce Amazon a scăzut la 67 de milioane. Cu Haul, Amazon vizează o nouă categorie de consumatori interesați de modă accesibilă, încercând să-și recâștige poziția de lider pe piața globală a comerțului online.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.