Expres

Wizz Air, obligată să plătească despăgubiri pasagerilor

Wizz Air, obligată să plătească despăgubiri pasagerilor

Compania Wizz Air trebuie să plătească despăgubiri de 1,4 milioane de euro pasagerilor pentru zborurile întârziate. Autoritatea Aviației Civile din Marea Britanie (CAA) s-a implicat în luna iulie în acest caz după ce a primit un număr mare de plângeri referitoare la faptul că această companie nu achita sumele datorate.

CAA a cerut Wizz Air să revizuiască mii de cereri respinse pentru acoperirea costurilor. La rândul lor, reprezentanții Wizz Air spun că au colaborat pe deplin cu autoritatea de reglementare și a implementat îmbunătățiri.

Deși salutăm măsurile luate de Wizz Air după ce a dat greș în tratarea pasagerilor afectați, companiile aeriene ar trebui să aibă grijă în mod obișnuit de clienți și să respecte drepturile acestora atunci când zborurile sunt întârziate sau anulate”, a declarat Paul Smith, directorul pentru consumatori la CAA.

În urma acestor evenimente, Wizz Air a reexaminat 25.000 de solicitări pentru zborurile către sau dinspre Marea Britanie începând cu 18 martie 2022. Dintre acestea, 6.000 au dus la plăți suplimentare, cu sume care variază semnificativ față de cele oferite în primă instanță de companie.

Plățile acoperă costuri precum zboruri alternative, costuri de transfer, cazare și facturi pentru mâncare pentru pasagerii care au rămas blocați.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button