Expres

Update BRAŞOV. Ce spune Compania Apa despre debranşarea blocului din Craiter

 

Reprezentanţii Companiei Apa au transmis redacţiei noastre un punct de vedere referitor la situaţia creată în cazul blocului 26 de pe Pavilioanele CFR 100, din Craiter, unde 90 de familii, adică 225 de persoane, au rămas ieri „pe uscat”, întreg imobilul fiind deconectat de la reţeaua de alimentare cu apă rece de către furnizor, pentru datorii pe care oamenii spun că nu le aparţin.

Vă prezentăm punctul de vedere:

„Compania Apa Braşov a tratat mereu cu seriozitate orice problemă întâmpinată de clienţii săi. Mai mult decât atât, atunci când a fost vorba despre neînţelegeri, reprezentanţii firmei au participat la întâlniri bazate pe comunicare şi pe disponibilitatea găsirii unei soluţii.
Compania Apa Braşov furnizează servicii pentru aproape 2.000 de asociaţii de proprietari, cu care colaborează excelent. Două dintre acestea fac excepţie. Una dintre ele se numeşte Asociaţia Pavilioanele CFR 100, care a rămas fără apă în cursul zilei de ieri, 7 noiembrie 2016.
Din respect profund pentru orice client, Compania Apa Braşov a dispus sistarea serviciului de furnizare a apei doar în situaţiile în care nu au fost respectaţi, în mod repetat, termenii contractuali.
Situaţia cu Asociaţia Pavilioanele CFR 100 este următoarea: facturile restante sunt în valoare de 60.900 de lei, sumă ce reprezintă facturi neachitate din perioada decembrie 2015 – octombrie 2016, iar aparatele de măsură a consumurilor care au fost contestate sunt verificate metrologic şi au o înaltă clasă de precizie. Astfel, diferenţele mari între autocitirile transmise de asociaţie şi citirile efectuate de către Companie sunt nejustificate. Există doar o singură excepţie de situaţie, atunci când autocitirea a reflectat doar indecşii transmişi de locatari fără ca aceştia să fie verificaţi de reprezentanţii asociaţiei.
Au fost organizate mai multe întâlniri cu reprezentanţii acestei asociaţii, de pe urma cărora au rezultat mai multe grafice de eşalonare care nu fost respectate. Toţi membrii acestei asociaţii au fost informaţi despre toate aceste aspecte, iar sistarea furnizării apei a fost pasul final.
În ideea comunicării eficiente cu toţi utilizatorii Companiei Apa Braşov , informăm cetăţenii interesaţi că astăzi, 8 noiembrie 2016, a avut loc ultima întâlnire cu reprezentanţii acestei Asociaţii, a fost realizat un grafic de eşalonare a datoriilor pe 24 de luni şi că serviciul a fost repus în funcţiune. Toţi membrii Asociaţiei au apă în prezent.
Vă mulţumim pentru înţelegere şi vă asigurăm de disponibilitatea noastră în găsirea celor mai bune soluţii ale problemelor dumneavoastră!”.
Compania Apa Braşov S.A.

Citiţi şi:

BRAȘOV. Un bloc întreg a fost debranșat ieri de Compania Apa 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button