Unii clienți Electrica au primit două facturi simultan, dar nu pot fi vizualizate: Un fel de taci și plătește

Unii clienți Electrica au primit două facturi simultan, dar nu pot fi vizualizate: Un fel de taci și plătește
După ce au așteptat mai bine de două luni, zeci de mii de români, inclusiv brașoveni, au primit două facturi de la Electrica în aceeași zi. Sumele nu sunt deloc de neglijat. În plus, facturile nu pot fi vizualizate în aplicația MyElectrica, iar mulți clienți nu le mai primesc pe hârtie, măsura fiind impusă de furnizor.
„Un fel de taci și plătește! Nu că altfel ai putea contesta factura, că nu ai cu cine vorbi, ți se bagă pumnul în gură, chiar dacă ești primit în audiență”, spune un cititor myTEX.ro
Alții încă mai așteaptă, tremurând cu gândul că vor primi sume greu de achitat. Și mulți se tem că va veni şi a treia, de regularizare.
În decembrie, Electrica Furnizare a anunțat că stornează facturile pentru consumurile aferente lunilor octombrie şi noiembrie 2024, urmând ca acestea să fie emise fără a mai include şi contribuţia CfD, admițând că facturile ar putea fi emise cu întârziere.
În plus, ca urmare a atacurilor cibernetice de amploare la care a fost supus tot grupul la finele anului trecut, comunicarea sa cu clienții a fost îngreunată semnificativ, iar majoritatea serviciilor au fost mult timp indisponibile sau au funcționat cu sincope: Call center-ul Electrica Furnizare; Asistentul virtual E-chat; Formularul de contact online; adresa de e-mail clienti@electricafurnizare.ro. dar și solicitările formulate în cadrul punctelor de relații cu clienții ale companiei.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.





Asta cu atacurile cibernetice e o vrajeala ordinara cum numai o institutie cu apucaturi totalitare o poate face!
Pana in decembrie 2023 siteul Electrica mergea foarte bine, exemplar. S-au dat raniti ca sanchi, vor sa il imbunatateasca dar dupa ce am stat la inceput de 2024 cateva luni fara sa primim facturi, au inceput cu tot felul de magarii: facturi intarziate, facturi ce nu puteau fi vizualizate, un index comunicam, altul estimau ei, etc. magarii din astea infecte. Toata imbunatatirea nu a fost decat o alta modalitate de a face cu noi clientii ce vor ei, sa ne ia bani nemeritati si alte jigodisme. De exemplu in vara am dat index un consum, mic caci am fost o luna plecat in occidentul decadent unde nu se intampla din astea, iar ei mi-au bagat din burta si consum estimat. In loc sa platesc vreo cativa lei, am platit consum full, vreo 160 lei, adica bani in avans. Huooo!
Prostul lacheu de Burduja doarme!
Așa e. Eu m-am plictisit. Plătești ca dacă nu îți tăiem curentu.
Au stornat facturile mici din octombrie si noiembrie si au creat alta in ianuarie cu o valoare mai mare a taxari index-ul fiind dublu si taxat la valoarea maxima. Hotii, numai hotii.
Este firma care are cea mai greoaie relație cu clienții, și cea mai nesimțită de pe piață. În plus este IMPOSIBIL să poți lua legătura cu cineva care să te asculte și să-ți poată rezolva o problemă, și, slavă Domnului, probleme sunt cu duiumul. ,,Optimizarea informatică” cu care se lăudau a fost un fiasco total. Nimeni nu mai are puterea în România de a-i trage la răspundere, instituțiile noastre sunt de rahat, sau cumpărate de astfel de ,,operatori în domeniu”. Singurul lucru pe care îl mai putem face este să schimbăm furnizorul cel puțin o dată la 2-3 luni ca să le dăm măcar puțină bătaie de cap, asta până când vom putea să ne producem singuri energia