Un client Lidl a fost amendat pentru că a cheltuit prea puțin
Un client Lidl a fost amendat pentru că a cheltuit prea puțin
Un pensionar a fost amendat pentru că a cheltuit prea puțin într-un supermarket Lidl din Germania, lanț de magazine ce există și pe piața din țara noastră.
Bărbatul a făcut cumpărături în valoare de 34 de euro, însă suma cheltuită în magazin se află în strânsă legătură cu parcarea automobilului. Potrivit ziare com, se pare că la supermarketurile Lidl din Germania există o foarte mare strictețe legată de timpul de staționare al clienților în parcare.
Așadar, pensionarul și-a lăsat mașina în parcarea Lidl – locație de unde și-a făcut cumpărăturile – timp de 39 de minute. Însă, din cauza faptului că a cumpărat de numai 34 de euro, a fost amendat de firma de pază colaboratoare, Parkpoint.
Se pare că parcarea gratuită a mașinilor clienților se aplică doar dacă clienții cumpără produse în valoare de minim 50 de euro. Cei de la LIDL s-au justificat că sistemul a fost implementat pentru a fi locuri de parcare.
„Sistemele noastre de gestionare a parcărilor sunt în vigoare pentru a asigura disponibilitatea locurilor de parcare pentru clienții noștri și, prin urmare, este dezamăgitor când aflăm că un client autentic a primit o amendă.
În situația extrem de nefericită în care un client crede că a primit în mod greșit o taxă de parcare, l-am încuraja să ia legătura direct cu ParkingEye prin procesul de contestație și să explice situația în care se află. Acuzațiile pot fi investigate și, dacă este necesar, anulate, cât mai repede posibil”, a spus reprezentantul Lidl.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.