Sesizarea întemeiată a unui cititor MyTex la adresa RATBV
Sesizarea întemeiată a unui cititor MyTex la adresa RATBV.
În urma articolului în care Marian Geman, managerul RATBV, a prezentat realizările, dar și planurile de perspectivă ale companiei pe care o conduce (Detalii, AICI), un brașovean ne-a transmis pe adresa redacției un punct de vedere pertinent, care ar trebui luat în calcul.
Sesizarea întemeiată a unui cititor MyTex la adresa RATBV
„Cred că trebuie să schimbați și graficul orar. Faceți unul mai practic, unul folositor călătorului. Spre exemplu, sunt în Livada Poștei, vreau să merg la Coresi, aștept 20-25 de minute în stație. Când vin, vin toate autobuzele/troleibuzele odată: 2, 2B, 36. Toate au același traseu până în cartierul Tractorul. Acest exemplu este valabil pentru toate zonele din Brașov”, a precizat respectivul.
Altfel, RATBV a fost desemnat al doilea cel mai eficient operator de transport de persoane din țară, distincție acordată în cadrul Gala Premiilor revistei Tranzit, ediția 2024.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
RAT, prin validarea abonamentelor, mai urmareste traseul si comportamentul si obiceiurile cetatenilor? RAT prin validarea abonamentelor (care sunt nominale, adica cu CNP, etc.) are apucaturi si preocupari de Big Brother. RAT, prin validarea abonamentelor, stie tot: X cu CNP cutare,… Citeşte mai mult »
să mai adaugam faptul ca ptr.unele abonamente,iti suntfacute copii dupa cartea de identitate in fiecare luna,ptr.reinoirea abonamentului desi ele sunt deja inregistrate. de protectia datelor cu caracter personal,voi,RAT Bradov nu ati auzit…rusinica!
Același lucru se întâmplă sâmbătă și duminică în Răcădău. Eu trebuie să mă întorc acasă în cartier și aștept cam 25 min. Când vin 31 și 32 vin unul după altul de parcă ar fi legate.