Selly anunță o investiție de 50 de milioane de euro pe litoral

Selly anunță o investiție de 50 de milioane de euro pe litoral
Andrei Șelaru (Selly) lansează proiectul Nibiru, investiție la 50 de milioane de euro, un complex în Costinești cu mall, parc de distracții, sală de evenimente și club de noapte. Pe acest amplasament – localizat mai exact între Costinești și Tuzla – va fi organizat și festivalul Beach, Please, proiectul fiind gândit să fie la nivelul locurilor de distracție din Ibiza, Mikonos, Saint Tropez, inclusiv cu circa 40 de restaurante.
„Astăzi anunțăm, de fapt, patru proiecte funcționale: un mall uriaș în aer liber, un spațiu pentru evenimente cu o capacitate de 50.000 de persoane – unul dintre cele mai mari din lume –, un parc de distracții spectaculos și cel mai mare club de noapte de pe planetă, cu o capacitate de 30.000 de persoane. Toate aceste proiecte fac parte dintr-un singur concept: construim o nouă stațiune pe litoralul românesc”, spune Selly. Clubul de noapte va avea o capacitate de circa 30.000 persoane.
Nibiru va avea și „o primărie, o secție de Poliție, dar și o închisoare” cu cei mai buni artiști de tatuaje. Proiectul este gândit să fie finalizat pe parcursul unui an, respectiv până în iulie 2026, pe o suprafață de 1.600.000 metri pătrați.
Selly anunță o investiție de 50 de milioane de euro pe litoral
Stațiunea este gândită ca o platformă de conținut digital viral – de la huburi pentru influenceri, la emisiuni live, proiecte media, competiții interactive și activări care vor transforma NIBIRU într-un epicentru digital estival.
„România are o șansă reală de a redeveni relevantă pe harta turismului internațional. NIBIRU este mai mult decât un proiect privat, este un pas necesar și ambițios în direcția corectă. Întreaga echipă NIBIRU, alături de toți investitorii din acest proiect, suntem extrem de bucuroși să putem investi în România, mai ales într-o perioadă în care turismul este într-un declin accentuat, și o facem cu dragoste de țară și cu un profund respect pentru client. Românii cheltuie anual peste 10 miliarde de euro pe vacanțe în străinătate, misiunea noastră este să aducem măcar 10% din acești bani înapoi, oferind un produs la un raport calitate-preț cum rar se găsește în lume,” a adăugat Andrei Șelaru, CEO NIBIRU.
Șelaru deține mai multe afaceri, cele mai cunoscute fiind cele de conținut media (vlogging), muzică și organizarea de festivaluri. Probabilitatea este mare ca noua agenție să fie legată de organizarea festivalului Beach! Please!, unde a avut anul trecut încasări de 20 de milioane de euro, de 4 ori mai mult decât la precedenta ediție. Selly a declarat anul trecut că a adus peste 50 de milioane de euro în economia locală și peste 10.000 de cetățeni străini au călătorit în România, special pentru festival.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

