Expres

Se lansează o nouă televiziune în România

Se lansează o nouă televiziune în România

Este vorba despre proiectul Bucătăria TV, un post generalist, care a primit licenţă de la CNA în şedinţa publică de astăzi, 16 ianuarie, conform paginademedia.ro

Televiziunea urmează să fie lansată de Alexandru Răducanu, cel care deţine şi televiziunea Canal 33. Potrivit proiectului depus la CNA, Bucătăria TV este deţinut de societatea Seraphim Media Group, în care acţionari sunt Alexandru Răducanu (95%) şi Alina Ioana Preda (5%). 

Postul de televiziune va beneficia de o investiţie de 100.000 de euro, susţinută de acţionarul principal. Studioul Bucătăria TV va fi în aceeaşi locaţie ca şi studiourile Canal 33 şi va beneficia de infrastructura materială şi umană a Canal 33 mai arată proiectul televiziunii. 

Cât despre conţinutul programelor, proiectul televiziunii arată că Bucătăria TV va fi un canal popular.

Canal 33 HD va reprezenta „vârful de gamă”, canalul elitist, iar Bucătăria TV oferă un conţinut pentru „tot românul”, inclusiv pentru publicul din mediul rural. În acest fel, postul vizează o audienţă mai largă şi implicit venituri din publicitatea de profil mai consistente, pentru susţinerea activităţii”, arată proiectul depus la CNA. 

La susţinerea proiectului în faţa CNA au fost prezenţi Alexandru Răducanu, patronul televiziunii, jurnaliştii Robert Turcescu şi Liviu Mihaiu şi Cristina Dragna, producătorul general la Canal 33 şi expert în domeniul etichetei şi protocolului (a lucrat cu Casa Regală) şi doctorul Şerban Damian. 

Bucătăria TV este o televiziune generalistă. Ne dorim o televiziune de infotainment. Ne dorim să fie şi informaţie dar ne dorim să fie prezentată într-o formă relaxată, agreabilă. Să fie şi formate de reality-show, să fie şi talk-show-uri, dar vom avea şi filme artistice. avem un segment în care vom difuza filme artistice. Filme româneşti ne propunem să difuzăm.

Avem şi muzică de petrecere noaptea, sâmbăta şi duminica. Ne propunem să abordăm câţiva youtuberi de mare succes în acest domeniu şi să le propunem anumite formate şi pe televiziune. Este foarte mare interes pe zona aceasta de profil, dar nu există în piaţă decât un mare jucător, Paprika TV. Bucătăria TV se vrea să fie un proiect popular, pentru că devine tot mai important ceea ce mâncăm şi de unde şi vrem să oferim oamenilor soluţii sănătoase, gustoase, accesibile şi prezentate ăntr-o manieră plăcută. Credem că este un proiect care poate avea succes comercial.”, a declarat Alexandru Răducanu, proprietarul postului, în faţa CNA


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button
Creare Site Web Optimizare SEO Creare Site Prezentare