Expres

S-a rezolvat!!! Braşoveanul care a cumpărat un card de transport defect şi-a recuperat paguba

 
Braşoveanul care a apelat la ajutorul nostru, după ce a cumpărat un card de transport defect (nu putea fi „citit” de validatoarele din autobuze, ci doar de cele de la punctele de vânzare bilete), şi-a recuperat paguba.
Aşa cum ne-a promis purtătorul de cuvânt al RAT Braşov, Silviu Ştefan, omul a fost chemat la un punct de vânzare bilete din apropierea domiciliului său, pentru a rezolva situaţia. „Problema s-a rezolvat, ieri seară am fost chemat la un punct de vânzare bilete din apropierea mea, unde am primit 2 lei + 2 bilete în locul celor
10 lei de pe card”, ne-a scris Silviu T., astăzi.
Amintim că, omul contactase RAT Braşov şi i se propusese să meargă la sediul instituţiei, pentru a solicita înlocuirea cardului sau returnarea sumei cu care îl încărcase (10 lei), dar soluţia nu-l avantaja, după cum ne-a explicat: „„Soluția propusă a fost să mă deplasez eu la sediul RAT BV și să depun o cerere pentru înlocuire, însă ținând cont de unde este sediul și de programul de funcționare, ar însemna să-mi iau o zi liberă sau să merg cu un taxi, iar ambele variante costă mai mult decât suma de pe card”.

Pentru mai multe informaţii, CITIŢI ŞI:

BRAŞOV. Şi-a achiziţionat card de transport, dar nu-l poate folosi


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button