Restaurant din Brașov, amendat în urma reclamației făcute de un client
Protecția Consumatorilor Brașov a amendat cu 10.000 de lei un restaurant din oraș, după un control efectuat ca urmare a unei sesizări. Verificările au avut loc ieri, după sesizarea făcută de un client.
„Pe data de 10.10.2023, Comisariatul Județean pentru Protecția Consumatorilor (CJPC) Brașov a desfășurat o acțiune de control la operatorul economic «Restaurant Maurer For Life SRL» Brașov, care activează în domeniul alimentației publice, ca urmare a unei sesizări primite de la un consumator.
-spațiul blocului alimentar nu respecta prevederile legale din punct de vedere al igienei: pereți cu infiltrații de apă, folosirea unor ustensile neprofesionale, iar cuptorul de coacere era neigienizat,
-în spațiul frigorific al unității s-au găsit materii prime cu modificarea stării termice
-materii prime depozitate necorespunzător, nu indicau data limită de consum, respectiv data durabilității minimale, de asemenea, nu prezentau elemente de identificare și caracterizare corespunzătoare.
-în lista meniului nu se menționa gramajele, declarația nutrițională și ingredintele cu potențial alergen pentru preparatele culinare comercializate.
-lipsă acord de funcționare emis de Administrația Publică Locală”, se precizează în comunicatul remis de Protecția Consumatorilor.
„În urma neregulilor constatate, societatea «Maurer For Life SRL» Brașov , a fost sancționată cu amendă contravențională în valoare de 10.000 lei și două avertismente, fiind dispuse măsura de oprire temporară a prestării serviciului de alimentație publică până la remedierea deficințelor. De asemenea, s-au retras din circuitul consumului uman, fiind oprite definitiv, produse alimentare în valoare de 2707 lei”, au mai informat reprezentanții instituției.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.