Expres

Reproșurile clienților la adresa Fly Lili / Nu atât anularea curselor, cât…

Reproșurile clienților la adresa Fly Lili.

În urma problemelor cauzate de AOC, compania aeriană amintită a anunțat anularea unor zboruri – Detalii, AICI. Așa cum am relatat, patronul Jürgen Faff a garantat seriozitatea Fly Lili și că după rezolvarea situației nu vor mai fi scurtcircuite de acest fel.

Reproșurile clienților la adresa Fly Lili

De semnalat este că mulți dintre cei ce și-au achiziționat bilete de la Fly Lili nu sunt atât de supărați pe anularea curselor, cât pe faptul lipsei de comunicare a reprezentanților companiei.

Astfel, pe contul de Facebook Fly Lili au apărut comentarii de genul:

„Anularea zborului Brașov-Roma din 7.07 cu 5 zile înainte e o mare dezamagire, dar pot să înțeleg dificultățile de început care sper să se rezolve cât mai repede, spre bucuria tuturor brasovenilor care așteaptă de mult să zboare direct de la Brașov. Însă minimul pe care-l puteți face pentru pasagerii cu zboruri anulate este să le returnați banii în cel mai scurt timp posibil, următoarele câteva zile, și să le răspundeți la mesajele trimise pe mail”.

„Nu mi se pare normal să nu răspundeți la telefon sau la mesajele trimise pe mail – asta mă face să cred că e lipsă de seriozitate și de responsabilitate”.

„Dacă ați și răspunde la telefon… 35 de minute am tot sunat și nimic…”.

Poate, cât de curând, se va rezolva și această problemă.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button