Registrul Auto Român, mesaj important pentru clienți
Registrul Auto Român a remis astăzi mesaj important pentru clienți.
Este vorba despre clienții care întâmpină probleme la RAR. Aceștia sunt îndemnați să ia legătura „la cald” cu șeful reprezentanței unde se află, pentru ca situația să fie rezolvată pe loc.
Mesaj important pentru clienți
„Stimați clienți,
Vă invităm să apelați imediat la șeful reprezentanței unde ați fost cu vehiculul, dacă aveți orice nemulțumire. Este mult mai eficient ca problema să se rezolve pe loc, «la cald», atât timp cât mașina este acolo și datele sunt proaspete. Pentru că, în acest fel, dacă este vorba despre o eroare de orice natură, intervenția instant este mai eficientă decât revenirea ulterioară.
Ne preocupă să ne asigurăm că vizita dumneavoastră la oricare dintre reprezentanțele RAR va beneficia de prestații la cele mai înalte standarde profesionale.
La fel de mult suntem interesați să știm că sunteți tratați cu respect de angajații noștri, într-o stare de normalitate relațională reciprocă”, se arată în comunicatul remis astăzi.
Apelați la petiții sau reclamații doar dacă nu rezolvați problema prin șefii de reprezentanță
Apelați la petiții sau reclamații doar dacă nu rezolvați problema cu șefii de reprezentanță – este îndemnul RAR.
„Înțelegem problemele pe care le întâmpinați în diferite situații legate de interacțiunea cu reprezentanții RAR, în special în cazurile de interpretare subiectivă a unor prescripții de natură legislativă, tehnică sau administrativă.
Există situații în care inginerii de pe linie nu vă pot oferi toate explicațiile necesare de care aveți nevoie astfel încât să plecați de la RAR în deplină cunoștință a unei situații excepționale sau neprevăzute. Motiv pentru care venim în întâmpinarea dvs. cu o modalitate eficientă de a salva timp și nervi!
Șeful de reprezentanță are obligația să verifice tot ce vă nemulțumește și să intervină dacă este cazul, astfel încât să evitați risipa de timp prin a trimite petiții sau reclamații retroactiv. La acestea din urmă vă rugăm să apelați numai dacă rezoluția șefului de reprezentanță nu a fost de natură să clarifice aspectele cu privire la care ați avut întrebări (…). Șefii de reprezentanțe sunt la dispoziția dumneavoastră în timpul programului de lucru”, au adăugat reprezentanții RAR.
Găsiți aici lista cu șefii de reprezentanțe.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.