Expres

RAT BRAŞOV, tot mai puţină comunicare cu călătorii

 

La call-center-ul RAT Braşov (0368.800.600), în cele aproape patru săptămâni de funcţionare, au fost primite zilnic aproximativ 80-90 de apeluri sau e-mail-uri. Au fost înregistrate numeroase cereri de informaţii referitoare la noile titluri de călătorie, la trasee şi orare, dar a fost depus şi un număr semnificativ de sesizări referitoare la modul de respectare al graficelor de circulaţie, comportamentul unor angajaţi ai Regiei. „În aceste condiţii şi ţinând cont de prevederile legale referitoare la condiţiile pe care trebuie să le îndeplinească o sesizare pentru a putea fi înregistrată şi soluţionată, RAT Braşov anunţă faptul că, începând cu data de 1 februarie, depunerea de sesizări ori reclamaţii se va putea realiza doar la adresa de e-mail comunicare@ratbv.ro, iar solicitările de informaţii se vor putea face doar la numărul de telefon 0368.800.600, acest demers concretizându-se şi în renunţarea comunicării prin intermediul social media”, a declarat directorul general al R.A.T. Brașov, Cristian Radu.

Citiţi şi:

RAT BRAŞOV ne explică abia acum cum plătim serviciile de transport

 


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button