Expres

Ramona Olaru a avut o vacanță cu probleme în Egipt

Ramona Olaru a avut o vacanță cu probleme în Egipt. Ea și-a pierdut pașaportul și a fost implicată într-un accident rutier. Asistenta din emisiunea „Neatza cu Răzvan și Dani” a fost câteva zile în Cairo, unde fusese invitată la un eveniment și unde spera că va avea ocazia să se relaxeze câteva zile.

Ea s-a gândit să profite de ocazie pentru a vizita capitala Egiptului, însă vacanța s-a dovedit a fi anevoioasă de la început. Ajunsă la recepția hotelului, asistenta TV a constatat că și-a pierdut pașaportul. În timp ce umbla pe la instituții pentru a face rost de noi documente, Ramona Olaru a fost victima unui accident rutier. Din fericire, a fost un accident fără victime.

„În momentul în care am ajuns, am aterizat în Cairo, ne-am luat viza de acolo. Îți dă o viză pe loc. Am trecut de toată verificarea și am ajuns la așteptarea bagajelor. Am așteptat vreo 2 ore, cam mult. Într-un final, au venit bagajele și am dat viteză către hotel. Am ajuns într-o oră, am mers la recepție să fac check-in-ul. Nenea ăla mi-a cerut pașaportul. Caut, nimic. Pașaportul nu exista. Am pierdut pașaportul în drumul de la ieșire din aeroport până la Uber. Ce rămâne de făcut? Sună la aeroport să mă anunțe dacă găsește ceva. Bineînțeles, o țară fără infrastructură, fără nimic, ceva îngrozitor. Am început să îi sun pe toți pe care îi cunosc și care m-ar fi putut ajuta să ajung la Ambasada Română din Cairo. Asta era la 2 noaptea. Am reușit să iau legătura cu Ambasada foarte rapid”, a povestit Ramona Olaru pe Instagram.

A doua zi, ea s-a prezentat la Ambasada Română și a primit un titlu de călătorie. De acolo a fost redirecționată spre Ministerul de Interne.
„A venit Uberul, ne-am urcat în el, mergem 3-4 minute. La un moment dat încetinește să treacă de un dâmb și din spate… ne lovește unul. Pentru câteva secunde, am pierdut contactul cu realitatea”, a mărturisit Ramona Olaru. Șase ore a umblat pentru a face rost de noi documente.

„Am ajuns la o adresă total greșită. Eram singură, fără internet, șoferul de Uber nu știa deloc engleză. Nu vorbea cu mine, dar m-a ajutat. A umblat cu mine peste tot, pe la toate instituțiile lor, ca să rezolvăm problema. Am umblat trei ore de la o clădire la alta, de la un ghișeu la altul și nimic. Într-un final, cineva ne-a zis că trebuie să mergem la poliție pentru a declara pierderea pașaportului”, a adăugat ea.

Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.