Expres
Protecţia Consumatorilor a amendat CFR cu 50.000 de lei, pentru neregulile din Gara de Nord
Comisarii pentru Protecţia Consumatorilor Bucureşti au sancţionat CFR Călători şi CFR Infrastructură cu 50.000 de lei, pentru condiţiile improprii din Gara de Nord, în urma unui control desfăşurat în baza reclamaţiilor făcute de călători.
Potrivit unui comunicat remis de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), cu ocazia verificărilor din 5 ianuarie, s-au constatat următoarele nereguli:
– vagoane în circulaţie cu zăpadă la capetele frontale;
– vagoane de dormit în care apa s-a scurs din plafon, imediat după plecarea trenului;
– instalaţii nefuncţionale la toalete;
– întârzieri de până la 90 minute şi neinformarea consumatorilor cu privire la întârzieri şi lipsa explicaţiilor în legatură cu aceste întârzieri.
În cauză, a fost dispusă remedierea urgentă a deficienţelor constatate.
„Din documentele puse la dispoziţie, au fost înregistrate 359 trenuri care au avut întârzieri de 2.677 minute. 70% din întârzierile înregistrate au fost cauzate de infrastructura feroviară, iar restul de 30% de problemele tehnice apărute la materialul rulant”, au precizat reprezentanţii ANPC.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.