Plăți dublate la plata cu cardurile ING
Plăţile electronice făcute în cadrul platformelor ING s-au dublat, începând cu ziua de vineri şi până luni, potrivit unor raportări ale clienţilor, scrie presa centrală. Astfel, dacă un utilizator a plătit 100 de lei vineri, tranzacţia a fost înregistrată de două ori şi i s-au extras 200 de lei din cont.
Pe Facebook, reprezentanţii ING România au început ieri să răspundă celor care le semnalează problema şi susţin că aceasta va fi remediată în cel mai scurt timp.
„O parte dintre clienţii ING au putut vedea astăzi tranzacţii dublate în extrasul lor de cont. Cauza vine dintr-o eroare operaţională, în care unele fişiere de plată decontate astăzi au fost procesate de două ori. Eroarea nu a afectat în niciun fel alte servicii şi sisteme ING. Lucrăm cu prioritate la remedierea incidentului şi vă asiguram că toate erorile vor fi corectate până la finalul zilei. Ne pare sincer rău pentru neplăcerile create şi vrem să ştiţi că suntem la curent cu toate sesizările voastre”, se arăta într-un mesaj postat luni, după ora 14.00, pe pagina de Facebook a băncii, la câteva ore după semnalarea problemelor.
Seara, banca anunţa că „toate tranzacţiile au fost corectate şi sumele reglate până la ora 21.00” şi că nu se vor suporta „costuri în urma acestei situaţii, în comisioane sau taxe”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.