Expres

Panică maximă pentru pasagerii unei curse Wizz Air din România / „Zici că eram băgaţi în blender” / Update. Punctul de vedere al companiei aeriene

Panică maximă pentru pasagerii unei curse Wizz Air din România. Experienţa a fost trăită de cei ce se aflau în zborul companiei low cost amintite, de aseară, de pe ruta Cluj-Napoca – Catania.

Nu s-a putut ateriza pe aeroportul din Catania, din cauza condiţiilor atmosferice extrem de nefavorabile. În aceste condiţii, avionul a fost redirecţionat spre Palermo, iar oamenii aflaţi în avion au trăit momente horror.

Panică maximă pentru pasagerii unei curse Wizz Air din România

A fost groaznic! La aterizarea pe aeroportul din Catania au fost turbulențe foarte, foarte mari, încât chiar am crezut că se prăbușește avionul. Zburau toate prin avion, lumea plângea, mulți au făcut atacuri de panică, iar stewardesele țipau. Zici că eram băgați într-un blender, așa se mișca avionul în interior, a relatat un pasager pentru E fain la Cluj!

Ajunşi în miez de noapte la Palermo, oamenii au avut de îndurat o nouă situaţie neplăcută, istorisită de acelaşi călător: „Wizz Air a trimis doar un singur autocar. Oamenii rămaşi pe dinafară s-au pus în fața autocarului și au spus că nu îl lasă să plece până nu trimit un altul. Mulți au rămas peste noapte pe aeroport, fără informații și fără ajutor”.

Panică maximă | MyTex.ro

Conform sursei citate, cei aflaţi în aeronava groazei s-au plâns de lipsa de comunicare și de gestionare a situației de către reprezentanţii Wizz Air. Mulți vor să depună plângeri oficiale și să ceară despăgubiri.

Update. Pe marginea acestui subiect, reprezentanţii companiei aeriene ne-au transmis următorul punct de vedere:

„Wizz Air confirmă că zborul W4 3327 de la Cluj-Napoca către Catania din data de 7 octombrie a fost redirecționat la Palermo ca urmare a condițiilor meteorologice nefavorabile (vânt puternic) prezente la aeroportul de destinație. Ca urmare a lipsei unor opțiuni de transport terestru disponibile imediat din Palermo, pasagerilor afectați li s-a oferit opțiunea de a fi transportați prin intermediul autobuzului și autoturismelor, în etape, pe măsură ce acestea au devenit disponibile pentru toți pasagerii. Pasagerii afectați au fost informați prin e-mail cu privire la opțiunile lor, iar o parte dintre aceștia au ales să își organizeze transportul pe cont propriu, urmând ca respectivele costuri să fie rambursate de compania aeriană prin intermediul paginii web dedicate solicitărilor. După ce opțiunea transportului terestru adecvat a devenit disponibilă, toți pasagerii care se aflau încă în aeroport au fost transferați la Catania. Wizz Air își cere scuze pentru orice inconvenient cauzat și reamintim că siguranța pasagerilor, a echipajului și a aeronavelor rămâne prioritatea noastră numărul unu”.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

Back to top button