Expres

Pagubă de peste 4.000 de lei la achiziționarea unei mașini de spălat / Sesizarea unei brașovence

Pagubă de peste 4.000 de lei

O brașoveancă ne-a contactat recent, pentru a face public cazul ei, privind achiziționarea păguboasă a unei mașini de spălat. Aparatul, care a costat peste 4.000 de lei și care este în garanție, ar fi fost avariat grav în timpul transportului și poate fi folosit cel mult pe post de… „bibelou”. Un expert autorizat a constatat că mașina de spălat trebuie înlocuită, însă acest lucru nu s-a întâmplat până în prezent, spre necazul clienților.


Totul a început în iunie, când brașoveanca și soțul ei au cumpărat, pe firmă, aparatul electrocasnic de la un mare lanț de magazine. Mașina de spălat părea în regulă în momentul în care le-a fost dusă la adresă, așa că oamenii nu au făcut retur. Problema a apărut luna trecută, respectiv la începutul lunii octombrie, când cei doi soți au vrut să pună în funcțiune mașina de spălat și au constatat, cu stupoare, că aceasta era defectă. Asemenea altor persoane, Andreea și soțul ei au cumpărat mașina de spălat înainte de a le fi gata locuința, deoarece era la reducere, așa că nu au putut să o folosească imediat după achiziționarea ei, după cum ne-a explicat Andreea.


„Pe scurt, am cumpărat o mașină de spălat Miele, de la Altex.. Aparent mașina este ok, nu aveam cum să verificăm interiorul, cum să descoperim un viciu ascuns…. Nu am montat-o imediat, cam după 4 luni, când să o montăm, nu am reușit, am contactat Altex, care ne-a îndrumat spre garanție.. A venit expertul lor autorizat, care a constatat că vina aparține exclusiv Altex… Concluzia lor: «Tije blocaj tambur transport îndoite datorită neglijenței în transportarea manipularea aparatului. Se recomandă înlocuirea aparatului»… Service Miele autorizat…… Bun, acum Altex nu ne oferă un răspuns oficial, doar ne plimbă, au depășit termenul legal în care trebuia să primim răspuns (ne plimbă de mai mult de o lună)”, ne-a explicat Andreea.


Cei doi clienți nu pot apela la ajutorul comisarilor de la Protecția Consumatorilor, deoarece – așa cum am precizat în rândurile de mai sus – au cumpărat mașina de spălat pe firmă, iar Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor preia doar cazurile persoanelor fizice.
Astfel, în cazul în care nu vor rezolva problema pe cale amiabilă, oamenii sunt hotărâți să dea în judecată magazinul.


„O să-i acționăm în judecată, bineînțeles, dar până atunci se tot profită de oameni. Nu am apelat la ANPC pentru că factura este înregistrată pe persoană juridică, iar ANPC se ocupă doar de cazurile persoanelor fizice. A fost soțul la Altex de două ori, a vorbit cu diferiți (și-a notat numele lor) ne-au tot plimbat. Ultimul răspuns al lor a fost o minciună cum că noi am refuzat să taie ei barele îndoite. Scrie clar în concluzie că se recomanda înlocuirea mașinii”, a mai spus femeia.

Update:

În urma publicării articolului, cazul va fi soluționat, datorită celor de la Miele. „Rezolvat!!! Vin sa schimbe mașina după ce am trimis articolul direct la Miele”, ne-a anunțat Andreea.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
1 Comentariu
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Willy
11 luni în urmă

Ce mai “produce”repostaca: “…privind achiziționarea păguboasă a unei mașini de spălat. Aparatul”… Nasol cand nu poti copia de pe facebook si trebuie sa “produci”maculatura la ziar.

Back to top button