O turistă furioasă a sunat la poliție când a primit nota de plată
O turistă furioasă a sunat la poliție când a primit nota de plată.
O turistă japoneză care a descoperit că factura ei la restaurant a ajuns la 1.000 de dolari a reclamat situația la poliție, spunând că nu a fost informată corespunzător cu privire la costul mesei. Junko Shinba, care se afla în vizită în Singapore, lua masa la restaurantul Seafood Paradise, când a aflat că felul de mâncare cu crab chili pe care l-a comandat costă aproximativ 680 de dolari, a relatat publicația singaporeză AsiaOne.
Shinba, în vârstă de 50 de ani, a declarat că un ospătar i-a recomandat felul de mâncare, care este renumit în Singapore și în țara vecină, Malaysia. Cu toate acestea, acest fel de mâncare a fost preparat cu crab Alaskan king, care costă în jur de 20 de dolari pentru 100 de grame la restaurantul Seafood Paradise, conform relatării AsiaOne. În mod obișnuit, crabul chili este gătit cu crabi de nisip.
Shinba a spus pentru AsiaOne că ospătarul a evidențiat crabul ca fiind un fel de mâncare la prețul de 20 de dolari „fără a explica că se percepe pe baza a 100 de grame.”, cu alte cuvinte nu a fost o informare corespunzătoare.
Paradise Group, care deține Seafood Paradise, a declarat pentru Insider într-o declarație că personalul restaurantului a comunicat de două ori costul felului de mâncare grupului lui Shinba și că personalul a indicat prețurile pe gram de pe meniu pentru a-i ajuta pe clienți să înțeleagă.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.