O singură autostradă (pe hârtie) de la Brașov, pe lista CNIR

O singură autostradă (pe hârtie) de la Brașov, pe lista CNIR
Conducerea Companiei Naţionale de Investiţii Rutiere (CNIR) a făcut, într-o postare pe Facebook, un bilanț la zece luni de activitate, în care se regăsesc proiecte de autostrăzi, în fapt, proceduri și documentații. Niciuna nu se referă la vreo autostradă care să aibă capăt în Brașov, fiind menționat doar contractul în derulare pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate (S.F.) al Autostrăzii A 13 Brașov-Bacău, preluat de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR).
„De la începutul activității CNIR, în primele 10 luni de mandat (aprilie 2024- ianuarie 2025), conducerea executivă a Companiei a demarat proiecte de autostrăzi și drumuri expres atât de necesare și așteptate.
Concret, au fost lansate 7 licitații pentru construirea a 270 de kilometri de drumuri de mare viteză, contracte estimate la 38 de miliarde de (aprox. 7,6 miliarde euro).
Astfel, pe lângă aprobarea primului Buget al Companiei, avem în derulare, în diferite etape următoarele :
- 7 licitații publicate în SEAP pentru proiectarea și execuția a 270 de kilometri de autostradă și drum expres (5 loturi, cu o lungime de 143 de kilometri pe Autostrada ,,Unirii”-A8 Târgu Mureș-Iași-Ungheni, în procedură de depunere sau evaluare oferte.). Celor cinci loturi de pe A 8 li se adaugă contractele pentru construirea Drumurilor Expres Focșani-Brăila, respectiv Bacău-Piatra Neamț.
•6 licitații publicate pentru supervizarea lucrărilor de proiectare și execuție pentru patru loturi ale Autostrăzii Unirii -A8, respectiv supervizarea pentru Drumul Expres Focșani-Brăila (valoare de peste 300 milioane lei).
•Licitația pentru realizarea studiului de fezabilitate „Drum de mare viteză București-Giurgiu”. - Contractul în derulare pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate al Autostrăzii A 13 Brașov-Bacău.
Pe lângă proiectele proprii ale CNIR, unele obiective au fost preluate de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – CNAIR, mai ales cele concentrate în zona Moldovei, „proiecte la care au contribuit atât colegii din CNAIR, cât și ONG-urile direct interesate de dezvoltarea infrastructurii rutiere”, spun reprezentanții CNIR:.
„În continuare, C.N.I.R. va prelua și alte obiective majore de infrastructură rutieră, obiective care se vor regăsi în prima strategie de dezvoltare a infrastructurii de transport rutier a C.N.I.R. pe termen lung, mediu și scurt, ce va fi adoptată de către Consiliul de Administrație al CNIR. Și noi, cei de la CNIR, ne dorim să implementăm cât mai repede proiectele, dar toate lucrurile trebuie făcute cu responsabilitate tehnică și financiară și cu respectarea termenelor din legislație. Vă asigur că rămân, în continuare, dedicat obiectivului pentru care a fost înființată Compania Națională de Investiții Rutiere și țin cont de toate opiniile exprimate cu bună-credință și în mod constructiv, fără a denatura realitatea”, a declarat directorul general al CNIR, Gabriel Budescu, citat în postare.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.


Cine să lupte pentru Brașov? Croncanul penal de veștea? Păi ăla e cu furatul. Vinitura penală de scripcă? Și ăsta e tot cu furatul, BA FURĂ CU MULT MAI MULT! PÂNĂ CÂND PARTIDELE CU SEDIUL ÎN BRAȘOV NU VOR TRIMITE… Citeşte mai mult »
Sa nu uitam de second hand ul mintal al Ministerului transporturilor,licheaua care nu își dă demisia în ciuda mandatelor pline de rahat ale dumnealui.
MORȚII MUMĂ-TII ĂLA CARE CENZUREZI!
Deci doar cu înjurături se publică postările? BINE DE ȘTIUT!
Și ce e mai amuzant e că înjurătura s-a postat din prima iar adevărul, care nu are limbaj urât, nu. E normal?
Te-ai amuzat, zici? Esti un om simplu, asa-i? Razi, te amuzi ca prostul din orice, asa-i?
[…] Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) va semna joi cu asocierea Makyol – Ozaltin contractul privind secțiunile de 41 de kilometri de […]