O rețea de bricolaj se extinde și la BRAȘOV
O companie românească, înfiinţată în 2011 de către Cristian Găvan și listată anul trecut pe piaţa AeRO a Bursei de Valori Bucureşti (BVB), ia în calcul pentru următorii cinci ani dezvoltarea reţelei de magazine de bricolaj până la un număr de 12 magazine la nivel naţional, în Braşov, Timişoara, Cluj-Napoca, Iaşi, Constanţa, inclusiv deschiderea celui de-al patrulea magazin în Bucureşti. În prezent, compania operează trei magazine în Bucureşti (Morarilor, Luica, Prelungirea Ghencea) şi un magazin online.
Principalele direcţii de business sunt comercializarea de materiale şi accesorii de mobilă şi produse conexe, bricolaj în mobilă şi oferirea de servicii de proiectare în mobilă .
„MAM Bricolaj a încheiat prima jumătate a anului trecut cu o cifră de afaceri netă de aproape 25 milioane de lei, în creştere cu 48% faţă de semestrul 1 2020 , şi cu un profit net de jumătate de milion de lei. La jumătatea anului trecut, compania avea 134 de angajaţi, aproape dublu faţă de semestrul 1 2020. Compania ia în calcul pentru următorii cinci ani dezvoltarea reţelei de magazine până la un număr de 12 magazine la nivel naţional, în Braşov, Timişoara, Cluj – Napoca, Iaşi, Constanţa, inclusiv deschiderea celui de – al patrulea magazin în Bucureşti“, anunţă compania.
Fondatorul MAM Bricolaj, Cristian Găvan, deţine 67,34% din acţiunile companiei, iar restul acţiunilor sunt deţinute de persoane fizice şi juridice.
Foto: Forbes
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.