Netflix introduce abonamente mai ieftine
Platforma de streaming Netflix va colabora cu compania Microsoft pentru a introduce noi abonamente, mai ieftine, care vor incorpora reclame.
Netflix a anunţat că serviciul va fi o o opţiune nouă, pe lângă celelalte planuri deja existente care vor rămâne disponibile pentru utilizatori. Cu toate acestea, compania încă nu a anunţat suma pe care un astfel de abonament o va avea. Strategia a venit după prima scădere a numărului de abonaţi din ultimul deceniu.
Platforma a pierdut 200.000 de abonaţi din ianuarie până în martie, deşi experţii au prognozat o creştere de încă 2,5 milioane de abonaţi. Încă două milioane au fost estimaţi că au renunţat la abonamente, între lunile aprilie şi iunie. Compania a pierdut 50 miliarde de dolari din valoarea ei pe piaţă în luna aprilie, relatează BBC.
Datorită scăderii cifrelor, compania a început săptămâna trecută renegocierea contractelor cu marile firme de producţie, precum Universal, Warner Bros. şi Sony Pictures Television. Netflix concurează în acest moment pe piaţă cu Disney+, HBO Max, Amazon Prime sau Hulu.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.