Nemulțumiri în rândul brașovenilor după schimbările pe linia RATBV 54. „Satisfaceți nevoile unor locuitori pe când altora le creați neplăceri”
Schimbările pe linia RATBV 54 vin cu nemulțumiri în rândul brașovenilor. După ce am anunțat aici că RATBV va opera modificări pe această linie, au apărut reacții din partea cititorilor. Iar acestea nu sunt pozitive.
Cititorii ni s-au plâns după ce am postat articolul pe RATBV – Grupul Călătorilor.
Plângeri ale brașovenilor:
-Autobuzul 54 trecea pe la Uz.2 .. de ce îl scoateți de pe această rută …era ffff.bun – trecea și pe la gară…erau mai multe legături de la UZ.2
-Autobuzul 54 îmi era foarte bun pentru a ajunge la serviciu, acum ca îi veți schimba traseul trebuie sa iau doua sau trei autobuze pentru a ajunge la serviciu!
-Și uzina 2…pauza
-Ne bucurăm că satisfaceți nevoile unor locuitori pe când altora le creați neplaceri.Si noua celor din Uzina 2 ne era util acest autobuz.
-Prelungiți toate liniile din ASTRA până în cartierul Noua ar fii cel mai corect
-Mai sînt 34 și 34B …scoateți-le și pe astea MĂCAR SĂ ȘTIM O TREABĂ ..și așa stația CARFIL …arată jalnic fără un acoperiș și multe altele.
-RATBV SA Cei care merg din uzina 2 in triaj trebuie sa tot schimbe niste autobuze care ,de multe ori trec prin stație fara sa opreasca? Sau sa mearga de la CET pe jos pana in triaj?
-Problema este ca cei din zona Uzina 2( Carfil) vor fi lipsiți de o legătură directă cu gara, dar cine să gândească la RatBv. Deci măcar acum aveau odată pe oră un autobuz direct dinspre gara către cartier și invers, dar începând cu ziua de luni vor trebui să aștepte un 34, 34b, să coboare la Gemenii și să traverseze strada pentru a lua 8 sau un 23…
Încă o decizie absurdă luată prin birourile RatBv în numele „ fluidizării“.
Sincer mă aștept ca în următoarea perioadă să apară și alte tîmpenii de genul ăsta sau să apară un nou traseu care să lege Gara de zona Carfil.
Nemulțumiri în rândul brașovenilor…
-Cartierul Liziera nu este pe teritoriul administrativ al UAT Municipiul Braşov, nici drumul de la Triaj până acolo. Să înţelegem că linia este metropolitană şi plăteşte subvenţii şi Primăria Hărman? Sau iarăşi avem un caz tipic de încălcare a legislaţiei şi punere la plată doar a contribuabilului braşovean, ca în cazul liniilor 17B (serveşte teritoriul UAT Predeal) şi 34B (serveşte teritoriul UAT Tărlungeni)? Chiar nu mai contează absolut deloc legea în Braşovul ăsta?
-De la Gară cu ce ajung la Carfil? Schimbam rutele după bunul plac.
-foarte frumos… copii care merg la școală la liceul sportiv cu ce mai ajung la Carfil?
-Vlahuță nu va mai fi legat de Hidro A. Cel puțin zona Brândușelor.
Traseul liniei 54 asigură legătura între zonele cartierului Lizieră / Triaj și Centrul Civic al Municipiului Brașov (stația Hidro A).
Noua configurație a traseului
Compania de transport schimbă de luni, 21 noiembrie, traseul și orarul de circulație al liniei 54. Iată noua configurație a traseului:
TUR: HIDRO A (B-dul 15 Noiembrie) – TOAMNEI (Str. Toamnei) – INFOSTAR (B-dul Victoriei) – RAPID (B-dul Victoriei) – CĂPRIOARA (B-dul Gării) – VLAHUȚĂ (Str. Hărmanului) – AUTOGARA 3 (Str. Hărmanului) – FUNDĂTURA HĂRMANULUI (Str. Fundătura Hărmanului) – METABRAS (Str. Fundătura Hărmanului) – LICEUL CFR (Str. Fundătura Hărmanului) – FACULTATIVĂ LIZIERĂ – (Str. Fundătura Hărmanului) – LIZIERĂ (Str. Fundătura Hărmanului) – FACULTATIVĂ LIZIERĂ – (Str. Fundătura Hărmanului) – TRIAJ (CAP LINIE)
RETUR: TRIAJ (CAP LINIE) – FACULTATIVĂ LIZIERĂ (Str. Fundătura Hărmanului) – LIZIERĂ (Str. Fundătura Hărmanului) – FACULTATIVĂ LIZIERĂ (Str. Fundătura Hărmanului) – LICEUL CFR (Str. Fundătura Hărmanului) – METABRAS (Str. Fundătura Hărmanului) – FUNDĂTURA HĂRMANULUI (Str. Fundătura Hărmanului) – (sens giratoriu RATBV) – AUTOGARA 3 (Str. Hărmanului) – SALA SPORTURILOR (B-dul Gării) – GARA BRAȘOV – DACIA (B-dul. Victoriei) – INFOSTAR (B-dul Victoriei) – HIDRO A (CAP LINIE).
RATBV va posta pe site-ul ratbv.ro orarul autobuzelor. Acestea vor fi afișate și în stații.
„Măsura vizează atât optimizarea gradului de mobilitate oferit utilizatorilor sistemului de transport public din zonele Lizieră, Triaj, Fundătura Hărmanului, cât și oferirea unui răspuns la solicitările venite din partea mai multor călători. De asemenea, modificarea traseului are în vedere îmbunătățirea frecvenței trecerilor prin stații și eliminarea unui potențial risc reprezentat de traversarea celor patru treceri la nivel cu calea ferată din zona Triajului CFR”, explica purtătorul de cuvânt al RATBV, Silviu Ștefan.
Amintim că, și în Șchei au avut loc modificări, în urmă cu câteva luni. Astfel, a fost desființată linia 51 (care asigura legătura cu Gara Brașov) și a fost prelungit traseul liniei 4, pentru a asigura legătura dintre Șchei și Gara Brașov. Dar, prin această măsură, șcheienii nu mai au legătură directă cu zona Onix – Casa de Pensii (str. 13 Decembrie), pe unde trecea 51. Vezi și:
BRAȘOV. Modificări importante în transportul RATBV (din)spre Șchei / Linie desființată…
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
[…] Nemulțumiri în rândul brașovenilor după schimbările pe linia RATBV 54. „Satisfaceți nevoile… […]
[…] Nemulțumiri în rândul brașovenilor după schimbările pe linia RATBV 54. „Satisfaceți nevoile… […]
[…] Brașov a semnat contractul pentru execuția lucrărilor de construcție a „Terminalului de transport urban Gara Brașov”. Proiectul face parte din strategia municipalității de transformare a transportului în comun în […]
[…] 30 de ani, județele din regiunea Centru au pierdut un număr mare de locuitori. Acestea sunt: Brașov, Sibiu, Alba, Mureș, Harghita și […]