Nemulțumiri față de serviciile RATBV / Comentarii ale brașovenilor
Nemulțumiri față de serviciile RATBV.
Regia Autonomă de Transport Brașov a lansat un chestionar la sfârșit de an, rugându-i pe călători să-l completeze până în data de 5 ianuarie 2024 – Detalii, AICI.
Nemulțumiri față de serviciile RATBV
Până atunci, foarte mulți brașoveni au reacționat pe pagina de Facebook MyTex pe marginea acestui subiect. Au fost multe mesaje pozitive, dar și destule negative. Iată, în rândurile de mai jos, o serie de exemple sugestive:
„Întotdeauna este loc de mai bine! «Colegii de navetă» ar putea să fie civilizați! De fapt, asta este adevărata problemă a transportului în comun! Și poate fi extinsă și traficului la modul general. Agresivitate, grobianism. Asta este părerea mea”.
„Din când în când, ceva gratuități nu strică… De sărbatori, pe trasee unde traficul este sufocat”.
„Dacă ar deschide chioșcul de bilete de la Uzina Carfil, aș avea cuvinte de laudă, dar așa…”.
Nemulțumiri față de serviciile RATBV
„Nu folosim transportul în comun doar pentru plimbare. Autobuzul 34, de exemplu, circula la aprox 15 min. și dacă sare peste o cursă, pierzi o jumătate de ora asteptând. Ajungi în Gemenii si autobuzul cu nr. 8 circula la 10 min. Dacă și ăsta sare peste cursă, ajung la muncă cu o întârziere de 40 de minute. Și da, se întâmplā destul de des să pierd dimineața câte 40 de minute așteptând în stație”.
„În weekend ar putea circula mai des. Între Tractorul și Schei faci mai mult de o oră”.
„Am dat sesizări peste sesizari și primesc numai răspunsuri care se dau automat. Oricum, te trimit de la RATBV la Primărie și invers, nimeni nu și asuma nimic. Poate în centru circulă bine autobuzele, dar pe Bartolomeu – zona Cimitirul Central, linia 41… nimic de zis”.
Nemulțumiri față de serviciile RATBV
„Mașini de capacitate mică puse la ore de vârf pe trasee lungi, respectiv linia 17 la ora 7.15 și ora 17.10, o alegere nefericită și nepotrivită”.
„Plata cu cardul bancar în autobuz fie nu funcționează, fie nu exista hârtie pt. eliberarea biletului. Dacă nu ai telefon la tine, nu poți face dovada că ai achitat biletul; validarea multiplă cu acelaşi card de călătorie, de multe ori nu funcționează, dã mesaje eronate, etc.; automatele de încărcare carduri/cumpărare bilete sunt majoritatea defecte; casele de bilete, acolo unde există, au program foarte scurt; cursele sunt planificate la intervale orare aiurea, degeaba se fac statistici”.
„Linia 4 e mereu aglomerată”.
„Zilnic întârzieri de la prima oră, aglomerat la greu. Prea mare distanță între curse”.
Nemulțumiri față de serviciile RATBV
„În ultimul timp se mai sare câte o cursă – vezi linia 9, linia 41, linia 2”.
„Curățenia lasă de dorit, sincer”.
„Sunt total nemulțumit de felul cum conduc unii șoferi, respectiv toți șoferii de pe linia 36 și unii de pe alte linii care accelerează brusc atunci când pleacă din stații, demarează mărind viteza, apoi frânează brusc, dezechilibrând călătorii. Dacă nu te ții foarte bine de bară, riști să cazi peste vecini… În curând, dacă vor continua cu acest stil de condus, voi face filmări și poze pe care le voi depune personal la sediul RATBV”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
Voi boierilor vă plângeți că nu aveți mijlocul de transport la scară,dar de cei care trebuie să ajungă la Neuro Vulcan și Neuro Sânpetru pe jos și să se trezească înaintea cântării cocoșului pentru a ajunge la locul de muncă… Citeşte mai mult »
Exista si varianta userista, trotineta! De ce nu o folositi? Sau pe jos ca fac saraciile care nu au bani de masina scandal ca ce toata ziua cu masina de colo, colo?
Bună ziua! Mi s-a întâmplat de foarte multe ori să mă urc în primul autobuz de pe linia 17,tras la peron în stația cap de linie Noua și să plece cel din spate, bineînțeles gol.Cand am intrebat soferul de ce… Citeşte mai mult »