Lucrările la garajul RATBV, finalizate. „Așa trebuie să arate o infrastructură”

Lucrările la garajul RATBV, cel mai mare pentru autobuze electrice din România, au fost finalizate, a anunţat Primăria Braşov într-un comunicat de presă.
Lucrările la garajul RATBV, finalizate. „Așa trebuie să arate o infrastructură”
„Am recepţionat infrastructura de garaj, investiția pe care Primăria a făcut-o pentru autobuzele electrice și hibrid care sunt în flota RATBV. Așa trebuie să arate o infrastructură de garaj, pentru că, dacă e să ne uităm la Rulmentul și dincolo, pe șoseaua Cristianului, unde nu s-a schimbat nimic de zeci de ani, nu cred că trebuie să mai rămână așa. Şi acolo trebuie să facem lucrurile la fel ca și aici. Este doar una dintre etapele pe care le-am programat pentru transportul public în Brașov, zona metropolitană”, a declarat primarul George Scripcaru.

Lucrările la garajul RATBV, finalizate. Investiția include garajul pentru 157 de autobuze, stațiile de încărcare aferente și alte 6 clădiri pentru asigurarea mentenanței parcului auto.
Clădirea garajului este acoperită cu panouri fotovoltaice, iar fiecare loc de parcare este dotat cu stație de încărcare a autobuzelor.

Lucrările la garajul RATBV, finalizate. „Cea mai importantă construcție este garajul, cu o suprafață de 25.000 de metri pătrați, cu 157 de locuri de parcare pentru autobuze electrice și hibrid. Clădirea este dotată cu instalațiile electrice necesare stațiilor de încărcare și, bineînțeles, instalații de încălzire, tocmai pentru a asigura un climat, pe timp de iarnă, pentru pornirea autobuzelor.
Pe lângă facilitățile pentru autobuzele electrice, am prevăzut și servicii pentru autobuzele hibrid sau cele cu combustie internă. Astfel, acestea au la dispoziție 4 pompe Diesel, plus două de AdBlue. Stațiile de carburanți vor fi dotate cu cititor de carduri.
De asemenea, există și o stație automată de spălare, cu două locuri. Aici e un proiect inovativ: sub stația de spălare există un rezervor de apă pluvială, și tot ce se colectează de pe corpurile de clădire C2, C3, C4 este folosit pentru spălarea autobuzelor.
În clădirea de mentenanță avem vestiare pentru femei și bărbați, o sală de mese plus o sală de instruire la etaj, iar la parter ateliere – atelierul de tâmplărie, electric, mecanic.
Bijuteria coroanei este stația de vopsitorie, cea de 20 de metri, în care se poate vopsi un autobuz. După vopsire, se pornesc arzătoarele pe gaz, care asigură uscarea în maxim 30 de minute”, a explicat Gabriel Năstase, managerul de proiect, pe parcursul prezentării clădirilor investiției.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.






