Kim Kardashian a revoltat toată Japonia cu noua sa lenjerie intimă
Kim Kardashian West a reuşit să-i înfurie pe japonezi, odată cu lansarea noului ei brand de lenjerie modelatoare, Kimono Intimates, informează BBC. În prezentarea brandului, lansat marţi, starul de reality TV a descris Kimono Intimates ca pe un brand incluziv, care „celebrează şi îmbunătăţeşte forma corpului şi rotunjimile femeilor” – produsele fiind disponibile în nouă nuanţe diferite pentru măsuri care variază de la XXS la 4XL, potrivit Agepres. Lansarea a avut însă parte de o reacţie negativă în Japonia, unde utilizatorii de social media au declarat că brandul dă dovadă de lipsă de respect faţă de îmbrăcămintea tradiţională, al cărei nume îl poartă. Considerat costumul naţional al Japoniei, kimono-ul este purtat azi doar în ocazii speciale.
„Noi purtăm kimono-ul pentru a sărbători sănătatea, creşterea copiilor, logodnele, căsătoriile, absolvirile, sau cu ocazia înmormântărilor. Este un veşmânt pentru ocazii speciale, păstrat în familii de generaţii”, a declarat japoneza Yuka Ohishi pentru BBC.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.