ING Bank, amendată pentru incidentul cu dublarea tranzacțiilor
ING Bank a fost amendată cu 20.000 de lei de Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), după incidentul din weekendul trecut, când banca a dublat tranzacțiile a peste 225.000 de clienți dintr-o eroare, fără să-i înștiințeze pe aceștia. În total, peste 225.000 de clienți au fost afectați de această eroare, banii acestora fiind înapoiați de bancă. ANPC arată că echipa sa de control s-a autosesizat și a fost înființat un control operativ, cerând băncii un punct de vedere despre incidentul din zilele de vineri, sâmbătă, duminică și luni. După verificări, banca olandeză a susținut că o eroare operațională a cauzat dublarea tranzacțiilor, scrie Adevărul. Totodată, banca mai arată că aproximativ 7.000 de clienți au fost afectați în mod direct, după ce au încercat să plătească și cardurile lor au fost respinse pe motiv de fonduri insuficiente.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.