Încă una de la Electrica… Ce a păţit un braşovean
Electrica a reuşit să enerveze pe toată lumea în ultima vreme, mulţi români exprimându-şi nemulţumirile pe diferite căi de comunicare.
Povestea unui braşovean depăşeşte însă orice imaginaţie.
„Noi ne-am schimbat domiciliul la începutul lunii decembrie 2023. Am mers la sediul Electrica din Braşov cu citirea contorului de la noul domiciliu pentru a face contractul. De atunci aşteptăm, au trecut trei luni si încă nu avem noul contract. Nu am primit nici o factură. În urmă cu două săptămâni am fost din nou la sediul Electrica Braşov pentru a vedea ce se întâmplă. Normal, fără un cod client nu ne putem face cont în aplicaţie să vedem care este situaţia. Surpriza a fost că de la ghişeu ni s-a transmis că, din cauza lucrărilor pe care le-au avut, nu s-a făcut încă transferul pe noul cont. Astăzi am sunat şi la relaţii cu clienţii. De acolo, acelaşi răspuns. Contul vechi este reziliat, dar nu s-a făcut mutarea. Trebuie să mai aşteptaţi”, ne-a povestit braşoveanul.
Acesta a mai afirmat că se aşteaptă la o primă factură uriaşă. „Să văd cum vor factura consumul la preţul plafonat, pentru că e clar că s-a depăşit acel număr de kWh”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
Exact in aceași situație sunt și eu. La alt loc de consum aștept de o lună să îmi recalculeze facturile că sa estimat muuult peste…prin manevrele astea câștigă bani, iau bani mai multi de la populație și și nu mai… Citeşte mai mult »
Cantitatea de kwh adunată timp de 3 luni, la facturare, se va împărți pe numărul de zile nefacturate. Dacă aveți cel puțin o medie de 10 kwh/zi atunci clientul va fi taxat cu 1.3 lei/kwh. Daca e sub atunci cu… Citeşte mai mult »