Încă una de la Dan Air / Protecția Consumatorilor, din nou apelată / Ca la Brașov
Încă una de la Dan Air.
Compania aviatică românească având curse de pe Aeroportul Bacău, după ce a lăsat baltă Brașovul – povestea e arhi-cunoscută, a anunțat o „ofertă specială”: „Încă nu te-ai hotărât ce cadou să oferi? Ce zici de darul călătoriilor, darul care deschide lumea și imaginația. Ai 20% reducere pentru toate destinațiile noastre, tur-retur, dacă zbori până pe 30 martie 2024. Bagajul de cală este inclus în prețul biletului. Grăbește-te, oferta se va încheia curând: https://danair.ro”.
Încă una de la Dan Air
Toate bune și frumoase, dar imediat au apărut reclamațiile. Pe contul de Facebook al Dan Air s-a scris: „Tocmai am primit un mesaj de la Dan Air că mi-au „reacomodat” zborul de întoarcere în ziua în care am plecarea. Cât de idiot și nesimțit să fii să crezi că e O.K. să faci așa ceva. Și un număr de telefon la care să suni nu au. Numai un formular online cu opțiunile pe care le vor ei. Nu-i nimic. Protecția Consumatorilor are numere disponibile suficiente. O rezolvăm așa…”.
Altcineva a punctat: „Vreau să zbor în ianuarie. Pe site nu mi se permite să selectez vreunul până în aprilie! Deci, 20% pentru aprilie… e inutil! (Oricum, oferta cu reducerile e valabilă până la finele lunii martie – n.r.)”.
O brașoveancă a completat: „Până în aprilie este cale lungă. Așa au făcut și la Brașov, au permis să luăm bilete și ne-au rezolvat în tăcere, s-au mutat la Bacău. Si voiau să ne ducă Brașov – Bacău cu un Codreanu fără căldură (Detalii, AICI – n.r.). Așa că atenție. Clar, iar se coace ceva”.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
[…] la Brașov, în care zborurile au durat mai mult decât normal, iar oamenii au înghețat (detalii aici) plus alte inconveniente reclamate de clienți (detalii […]