„Încă un pas pentru a circula civilizat între BRAȘOV şi Făgăraş”
Actualizare
CNAIR a anunțat ulterior că până la termenul limită de depunere (20 mai) au depus oferte:
– Egis International SAS (lider de asociere) – Italrom Inginerie Internationala SRL(ofertant asociat 1);
– Explan SRL (lider de asociere) – Meinhardt Infrastructure and Environment Limited (ofertant asociat 1);
– Search Corporation SRL (lider de asociere) – Protelco SA (ofertant asociat 1) – Like Consulting SRL (ofertant asociat 2) – Mega Muhendislik Musavirlik AS (Mega Engineering Consulting Inc) (ofertant asociat 3);
– Viaponte Rom SRL (lider de asociere) – Metroul SA (ofertant asociat 1) – Capital Vision SRL (ofertant Asociat 2).
Valoarea estimată a contractului „Completare Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic pentru Autostrada Brașov – Făgăraș” este între 21.387.313,82 și 25.273.189,06 lei fără TVA.
„Obiectul contractului îl reprezintă completarea documentației aferente Studiului de Fezabilitate și a Proiectului tehnic pentru Autostrada Brașov (Cristian) – Făgăraș, precum și elaborarea Proiectului pentru Autorizarea Executării Lucrărilor de Construire, în conformitate cu reglementările tehnice, legislația în vigoare și cu cerințele din caietul de sarcini. Totodată, prin completarea documentației se înțelege inclusiv realizarea conectării cu sectorul de autostradă Sibiu – Făgăraș, împreună cu care formează Autostrada Sibiu – Brașov”, a transmis CNAIR.
Știrea inițială
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a primit patru oferte pentru proiectarea Autostrăzii Făgăraş – Braşov, şosea de mare viteză care face parte din proiectul Autostrăzii A3 Transilvania, a transmis astăzi ministrul Transporturilor, Cătălin Drulă.
Potrivit acestuia, proiectul autostrăzii Făgăraş – Braşov cu o lungime de 48 de kilometri a fost ţinut „la sertar” ani de zile, iar momentul de azi marchează un progres important. „Încă un pas pentru a circula civilizat între Braşov şi Făgăraş: astăzi au fost depuse 4 oferte pentru documentaţia tehnică a viitoarei autostrăzi. Ani de zile a fost ţinut la sertar acest proiect, iar momentul de azi marchează un progres important. Licitaţia este una „pe model nou”, în care CNAIR primeşte la final întreaga documentaţie tehnică, iar la momentul la care va fi organizată licitaţia pentru construire, lucrările vor putea începe imediat, fără blocaje, cu toate exproprierile făcute şi fără surprize în teren. Mai mult, autostrada Făgăraş – Braşov este prima care beneficiază de reforma caietului de sarcini pentru licitaţie”, a precizat ministrul Drulă, pe pagina sa de Facebook.
Conform ministrului, prin aceste schimbări, beneficiarul va avea mai multe avantaje printre care termene realiste, corelarea obiectivelor naţionale şi europene cu cele locale prin implicarea autorităţilor locale ca stakeholderi în proiect, uniformizarea documentaţiei tehnice, dar şi a celei contractuale şi plăţi intermediare definite corect şi corelate cu graficul de realizare a proiectului.
Durata contractului este de 22 de luni pentru Studiul de Fezabilitate şi 3 luni pentru Proiectul Tehnic, valoarea estimată fiind de 25 milioane lei.
Iniţial, traseul Autostrăzii A3 – Transilvania era prin Braşov şi Târgu Mureş, dar a fost schimbat pentru legătura cu A3 prin Sebeş. Pentru Autostrada Sibiu – Făgăraş de 68 km, proiectarea ar urma să fie predată până la sfârşitul anului.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.