Expres

ÎN BRAȘOV. Le plouă în apartamentul cumpărat în bloc nou (FOTO)

  • apartament nou_276270.jpg
  • apartament nou 4_276266.jpg
  • apartament nou 3_276264.jpg
  • apartament nou 5_276267.jpg
  • apartament nou 6_276268.jpg
  • apartament nou 7_276269.jpg
 

Un brașovean care și-a cumpărat apartament la penultimul etaj al unui bloc nou din cartierul Tractorul a scris o postare pe Facebook, pentru a le atrage atenția celorlalți cetățeni să fie atenți ce locuință își aleg, dacă sunt în căutarea uneia.
Supărarea principală a omului este că… plouă în locuință.

„JALNIC! Absolut NU! Ne plouă în casă de mai bine de două luni. Fă-ţi timp şi citeşte 3 minute, dacă nu ai chef de surprize, timp şi bani de pierdut. În mod sigur cel mai slab dezvoltator posibil. Calitate 0, comunicare 0, bătaie de joc pe mulţi bani. Gândeşte-te de două ori înainte să cumperi vreo ceva aici. Sub nici o formă nu pot să recomand un dezvoltator care vinde un apartament NOU în care plouă, DA!, plouă şi în baie şi în living şi mai ales în dormitor. Stăm cu găleţi şi recipiente să colectăm apa. Mobilă, patul şi lucrurile personale stau în cutii pentru că efectiv riscăm să stricăm şi ce am cumpărat pentru acest apartament. Să nu mai povestesc despre faptul că mai curge şi apa din centrală, a cedat manometru (ceasul ce indică presiunea) la o centrală nouă, pornită de două ori.
Să revenim la «elefantul din cameră», am crezut că problemele semnalate pe grup de alţi locatari sunt doar cazuri izolate ce se rezolvă rapid. Nu a fost aşa, noi o ţinem lanţ de mai bine de două luni, am semnalat problemele încă din 08.10.2019, nici până azi nu s-a rezolvat. Practic am făcut rate la un apartament să stăm în chirie pentru ca «acasă» plouă. Noi stăm la 9 din 10, sunt probleme la terasa penthouse-ului. Apa din inundaţie a ajuns până la etajul 8 pe aceeași coloană cu noi, deci vă imaginaţi cum sunt pereţii acum”, este o parte din textul postat de tânăr și preluat de grupul de Facebook Locuitorii cartierului Tractorul din Brașov.

Brașoveanul este supărat nu doar pe situație, ci și pe felul în care s-au comportat angajații firmei de la care a cumpărat locuința.

„(…) ştiu şi ei că situaţia nu-i pune într-o lumină bună dar asta nu îi opreşte să aibă un comportament mai mult decât neadecvat şi să te trateze «ca la stat». Dar am fost «prieteni», asta până când au intrat banii la ei în cont.
Prin prisma acestor probleme, am avut şi contact direct cu constructorul, fiind direct implicat în apariţia acestor probleme, omul este asumat şi de bunsimţ, dar asta nu este suficient ca noi să scăpăm de tot ce am menţionat mai sus. Au fost zile în şir dar şi seri de sâmbătă/duminică în care a venit la ora 8 seara cu mine să verifice dacă mai ploua şi să golească recipientele de la aparatele de dezumidificare pe care le-a adus în speranţa că ajută la procesul de uscare a pereţilor, fără succes din păcate. Sunt zeci de fotografii şi mesaje, multe procese verbale de constatare, ore pierdute şi nervi întinşi la maxim. Întrebarea mea este: merită? sau mai bine zis, merităm noi ca pe banii noştri să avem bătaie de cap la modul ăsta?”, a mai scris tânărul, care a sesizat și alte probleme.

Citind postarea clientului, reprezentanții firmei au scris că le pare rău pentru situația cu care se confruntă și l-au asigurat că „facem totul pentru rezolvarea cât mai urgentă a problemei”.

Întreaga postare poate fi găsită AICI


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads Whatsapp Channel

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Cel mai vechi
Cel mai nou Cele mai votate
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button