Garaj uriaș pentru autobuzele electrice, la Brașov / În cât timp va fi gata
Garaj uriaș pentru autobuzele electrice.
Primăria Brașov a semnat contractul de execuție a lucrărilor de construcție pentru „Infrastructură garaj pentru transportul public”. Obiectul contractului îl constituie construirea unui ansamblu care include un garaj pentru 157 de autobuze și clădiri pentru asigurarea mentenanței parcului auto. Clădirile vor fi acoperite cu panouri fotovoltaice, iar fiecare loc de parcare va fi dotat cu stație de încărcare a autobuzelor.
Lucrările vor fi realizate de Asocierea dintre Eren Cons SRL, lider de asociere, și IMSAT Cuadripol SA, asociat cu terții susținători: BOG ART SRL, Logosol SRL și Cuadripol SA. Termenul de realizare este de 12 luni. Valoarea totală a lucrărilor este de 132.423.709,59 lei.
Garaj uriaș pentru autobuzele electrice
„Începem lucrările la una dintre cele mai importante investiții dedicate dezvoltării unui transport în comun prietenos cu mediul, construirea celui mai mare garaj pentru autobuzele electrice. Această infrastructură va asigura protejarea autobuzelor din parcul RATBv, inclusiv în timpul anotimpului rece, iar fiecare loc de parcare va fi avea o stație de încărcare. O parte din energia necesară o vom produce cu ajutorul panourilor fotovoltaice. Este una dintre cele mai importante elemente ale sistemului de transport. Mai ales pentru că acest garaj va permite unui număr de peste 150 de autobuze electrice să parcheze, să fie încărcate și întreținute, astfel încât vor putea funcționa la cei mai înalți parametri. Trecem la un transport verde, asigurând toate elementele necesare funcționării eficiente a lui”, a declarat primarul Allen Coliban, potrivit BrașovCity.ro.
Garaj uriaș pentru autobuzele electrice
Totodată, primarul Coliban a reamintit că această investiție, din cauza erorilor sau lipsei unor elemente necesare funcționării lui din studiul de fezabilitate, realizat în 2019, a trecut printr-o serie de îmbunătățiri. Problemele majore erau legate de faptul că nu erau prevăzute instalațiile tehnice, de la cele electrice la cele de apă și canalizare, soluția de construire a garajului era cu structură metalică, deschisă, potrivită pentru un garaj pentru autobuze diesel, nu pentru autobuze electrice, care se încarcă în timpul nopții. În același timp, proiectul din faza SF nu îndeplinea toate condițiile pentru a primi avizul ISU.
Toate aceste greșeli din faza SF au fost corectate, astfel încât, proiectul actual îndeplinește condițiile optime pentru avizare, dar și pentru o funcționare eficientă.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.