Expres

Fly Lili, anunț care te-ar putea interesa

Fly Lili, anunț care te-ar putea interesa… Compania este în căutarea unei persoane care își dorește postul de asistent manager.
Cerințele minime sunt:
– Absolvent studii superioare;
– Cunoștințe de limba engleza nivel avansat;
– Cunoștințe PC – nivel mediu MS Office.
Constituie un avantaj experiența în domeniul aviației.


Descrierea jobului:
Gestionează și direcționează apelurile telefonice, preia mesajele și le transmite ulterior sau direcționează apelul către persoanele care ar putea să cunoască problema.
Primește persoanele din afară (clienți, parteneri de afaceri etc.), îi informează pe cei interesați despre sosirea acestora și asigură protocolul companiei pentru vizitatori.
Sortează și înregistrează corespondența primită în registrul de intrări-ieșiri (număr, dată, denumirea firmei, telefon, conținutul mesajului, alte informații considerate necesare).


Asigură logistica de călătorie pentru angajații firmei (rezervări, hotel, transport).
Asigură transmiterea documentelor prin poștă, e-mail – completează borderourile, plicurile trimise recomandat (prin curierat rapid sau postă normală), completează adresele pe plicuri, împachetează coletele, înregistrează plicurile trimise.
Redactează corespondența de afaceri necesară desfășurării activității zilnice, elaborează și redactează documente și rapoarte cerute de management. Actualizează baza de date documente. Participă la ședințele de lucru și redactează minuta întâlnirilor. Participă la organizarea evenimentelor din cadrul firmei. Copiază / redactează / tehnoredactează diferite materiale. CV-ul poate fi trimis la adresa jobs@flylili.com, până cel târziu în data de 19.02.2024.

Compania este și în căutarea de cabin crew manager. Cerințele minime sunt:
Experiență în domeniul aviației: Minim 5 ani în aviație, cu cel puțin 2000 de ore de zbor ca membru al echipajului de cabină operațional.
Experiență ca membru senior al echipajului de cabină: Minimum 1 an de experiență într-un post de membru senior al echipajului de cabină.
Cunoștințe de limbă: Cunoașterea avansată a limbii engleze.
Abilități de comunicare și CRM: Abilități excepționale de comunicare, atât verbală, cât și scrisă.
Abilități solide de gestionare a relațiilor cu clienții (CRM).
Cunoștințe privind procedurile echipajului de cabină: Înțelegere temeinică și competență în ceea ce privește procedurile echipajului de cabină.
Respectarea reglementărilor: Cunoașterea și respectarea reglementărilor EASA (Agenția Europeană de Siguranță a Aviației). Mai multe date – aici.


Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.

Google Ads

Articole asemănătoare

0 0 voturi
Evaluarea articolului
Abonaţi-vă
Anunțați despre
0 Comentarii
Păreri in linie
Vezi toate comentariile
Back to top button