Familie de români, vacanță de coșmar la un hotel all inclusive din Grecia / Ce a răspuns ANPC
Familie de români, vacanță de coșmar la un hotel all inclusive din Grecia…
O familie din Ploiești a povestit că a avut parte de o experiență traumatizantă în timpul vacanței în Creta.
Oamenii au plătit 1711 euro pentru un sejur all inclusive într-un hotel de trei stele din insula grecească, iar în schimb au avut parte de condiții insalubre, potrivt Observatorul Prahovean.
Diana, mama unei fete de 15 ani, povestește cum, de la bun început, a fost șocată de starea deplorabilă a camerei rezervate. „Mizerie, furnici și șopârle în cameră”, așa ne-a primit hotelul, a mărturisit femeia. „Mizerie, furnici și șopârle în cameră”, așa ne-a primit hotelul, a mărturisit femeia. „Vacanța ar fi trebuit să fie un cadou pentru fiica mea, după examenul de Evaluare Națională și admiterea la liceu. Am găsit o cameră insalubră, un grup sanitar mizerabil, am plătit TV, dar, ce să vezi, nu era TV, furnici la tot pasul, inclusiv de șopârle am avut parte în acea cameră”, a adăugat ea. Turiștii români au cerut imediat să fie mutați și acuză agenția de turism prin care au mers că nu le-a luat problema în seamă.
„Am stat mai tot timpul cu bagajele pregătite, dorind să fim mutați. Nimeni nu ne lua în seamă. Cei de la agenție nici nu s-au sinchisit să ne răspundă la mesaje și telefoane, fiindcă ei sunt vinovați, știau clar unde trimit. Adică și-au bătut joc de banii noștri, dar și de vacanța de care ne doream să ne bucurăm”, a povestit femeia, revoltată de atitudinea agenției de turism.
„Vreau ca și alți oameni să știe ce se întâmplă și să nu se lase amăgiți de niște promisiuni deșarte care, din păcate, nu sunt onorate de hotelieri care nu pun pe primul plan satisfacția clienților, așa cum ni s-a întâmplat nouă”, a concluzionat ploieșteanca.
Ce i-a răspuns ANPC
Femeia a formulat sesizare la Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC), acuzând agenția de „reclamă mincinoasă” și solicitând ca aceasta să-și asume responsabilitatea pentru sejurul pe care ea îl consideră „ratat”.
ANPC i-a răspuns Dianei, recomandându-i să încerce rezolvarea pe cale amiabilă cu agenția de turism, iar dacă aceasta nu răspunde favorabil, să depună o sesizare însoțită de toate documentele probatorii, cum ar fi facturi, bonuri sau contracte.
„Vă recomandăm să încercaţi, în prima fază, rezolvarea pe cale amiabilă a problemei dumneavoastră, împreună cu operatorul economic care a comercializat produsul sau a prestat serviciul. Dacă nu ajungeți la o înțelegere cu acesta și considerați că vă sunt încălcate drepturile, vă rugăm să-i solicitați un punct de vedere in scris, cu privire la problema dumneavoastră. În cazul în care răspunsul nu este unul satisfăcător, puteți să depuneţi o reclamaţie/sesizare ce se va rezolva în termenul legal (conform prevederilor O.G. nr. 27/2002), cu condiția ca aceasta să fie însoţită de toate documentele probatorii, respectiv factură fiscală, bon fiscal sau chitanţă, contract, certificat de garanţie sau alte documente care fac dovada achiziției produsului sau prestării unui serviciu. Neatașarea acestora va duce la clasarea sesizării.
Reclamaţia sau sesizarea se fac în nume personal sau cu mandat/împuternicire avocațială. Dacă ulterior veți ajunge la o înțelegere cu operatorul economic, vă rugăm să ne trimiteți pe e-mail o înștiințare prin care ne anunțați retragerea reclamației/sesizării”, a fost răspunsul primit de la Protecția Consumatorului.
Acest material este proprietatea site-ului Mytex.ro si poate fi preluat pe site-ul dvs doar cu citarea sursei prin afisarea linkului catre articolul din site-ul mytex.
Na,bravo,ma,pai daca ati vrut sa aveti TOTUL inclus ! Normal ca v-au dat si mizerie,furnici si… soparla.Dar,Diana,stai calma,ca am si o veste buna pentru tine: in Denarau (Fiji),fara “all inclusive” mi-au oferit o iguana mare (1.3 m),care se plimba pe… Citeşte mai mult »